Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo jul 03, 2011 7:10 am
2010:Moby Dick : maakt zijn verwachtingen dus helemaal waar,is infeite zelfs niet goed genoeg om van B-materiaal te spreken. Verhaal rammelt langs alle kanten,special effects....tja kun je daar wel van spreken...
Season of the Witch : Ben blijven kijken maar leek mij ook maar even snel,snel in elkaar te zijn geflanst. Acteurs doen wel hun best maar toch scheelt er iets....kwestie van verhaallijn zit het niet echt helemaal goed maar soit Valt nog mee om te bekijken maar een echte vette is het toch ook niet.
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo jul 03, 2011 5:25 pm
Gisteren Black swan gezien. Niet slecht ,maar ik had er toch veel meer van verwacht. Ik versta al die heisa rond die film niet De ene vind het super ,de anderen vinden het een klote film. 6,5 / 10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo jul 03, 2011 8:56 pm
Rango (maar dan in de ht van HTip. ) :
Vond de film best leuk,hele goede surroundbubbel waarbij de surrounds back deftig werden aangesproken. Je hoorde het geluid soms echt de kamer rondgaan. Beeld bevatte enorm veel detail en er was een deftig lfe kanaal aanwezig. Wel een animatiefilm maar niet echt geschikt voor kinderen,ook al was het verhaal maar flauwtjes maar bevatte nog voldoende grappige momenten om goed te zijn.
djaxx
Aantal berichten : 719 Registratiedatum : 04-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma jul 04, 2011 10:54 am
skoebiedoe schreef:
Vond de film best leuk,hele goede surroundbubbel waarbij de surrounds back deftig werden aangesproken. Je hoorde het geluid soms echt de kamer rondgaan. Beeld bevatte enorm veel detail en er was een deftig lfe kanaal aanwezig. Wel een animatiefilm maar niet echt geschikt voor kinderen,ook al was het verhaal maar flauwtjes maar bevatte nog voldoende grappige momenten om goed te zijn.
En hoe was de m& g, wat vond je van zijn HT?
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma jul 04, 2011 11:04 am
skoebiedoe schreef:
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma jul 04, 2011 4:39 pm
djaxx schreef:
skoebiedoe schreef:
En hoe was de m& g, wat vond je van zijn HT?
M&g was heel goed. Ik heb mij in ieder geval goed vermaakt en ik denk de anderen ook (was trouwens den enigsten Belg tussen al die Hollanders en toch nog overeenkomen . ) Zijn HT.....wel hij heeft er zeker veel moeite en werk in gestoken en dat zie en hoor je dan ook (voornamelijk horen). Hoeveel dat grapke hem gekost heeft heb ik niet durven vragen...maar je zit infeite in een betonnen kamer en je hoort dus totaal geen galm. Muzikaal gezien op steroe gebied is zijn ruimte iets te dof klinkend (maar Htip had dit zelf al een beetje aangegeven dat hij iets teveel demping had voor stereo) op gebied van film...heel anderen koek maar...je moet wel op de sweetspot zitten en dan is het effect echt heel goed te horen. Op de andere plaatsen is het ietsje minder maar daarom niet slecht. Voor de rest zag het er daar heel netjes uit en als ik toch enkele minpunten moet opnoemen dan zou ik zeggen dat zijn plafond ietsjes te laag hangt en daardoor hangt de beamer ook gevaarlijk laag boven een zitplaats (maar anders kon ook niet volgens Htip zijne uitleg) en ook het gebrek aan een deftige airco waardoor de ruimte toch wel "tamelijk" snel opwarmt (maar dat gaat wel opgelost geraken).
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo jul 10, 2011 9:14 am
I am number four : Inderdaad echt gene vette,komt effe goed op gang maar valt dan volledig stil (en dat ietske te lang) het eindgevecht viel wel best mee maar kan de film zeker niet redden. Volgens mij was deze film eerder bedoelt als pilot voor een serie.
Drive Angry : tja,veel actie dat wel,af en toe eens blootvlees,snelle achtervolgingen,hier en daar wat gore beelden en bloed dat in het rond spat. Voor de liefhebbers van rauwe actie dus. Hij viel best mee maar had er toch iets meer van verwacht.
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma jul 18, 2011 8:28 am
The rite : vond hem niet slecht maar je moet wel naar zulke films kunnen kijken natuurlijk. Het geloof speelt een belangrijke rol in zulke films (en dan nog meestal de twijfel in....) Verwacht geen scenes alla the exorcist met Blair. Vond deze meer waarheidsgetrouwer (allé ben nog nooit bezeten geweest dus kan er mij niet echt over uitspreken )
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di jul 19, 2011 2:34 pm
djaxx schreef:
sam schreef:
Aanrijding in Moscou (2008) 6.5/10
Amai hoge score, vond die echt slecht. Smaken verschillen natuurlijk.
't Is uiteraard geen topper, maar hij was al bij al nog amusant. Bij nader inzien was een 6 misschien iets correcter... Nuja, zoals je zelf ook al aangaf "smaken verschillen"
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di jul 19, 2011 5:53 pm
djaxx schreef:
sam schreef:
Aanrijding in Moscou (2008) 6.5/10
Amai hoge score, vond die echt slecht. Smaken verschillen natuurlijk.
moet die ook nog zien
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo jul 24, 2011 7:33 am