Aantal berichten : 719 Registratiedatum : 04-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo nov 30, 2011 8:11 am
Stijn schreef:
Ik vind hem echter super, mooi beeld maar wat een soundtrack. !!!!!!!!! en die mensapen zijn zo realistisch man !!!!!!!!! het ziet er nergens nep uit !
" NOOOOOOO" roept, fantastisch
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo nov 30, 2011 8:38 am
djaxx schreef:
Stijn schreef:
Ik vind hem echter super, mooi beeld maar wat een soundtrack. !!!!!!!!! en die mensapen zijn zo realistisch man !!!!!!!!! het ziet er nergens nep uit !
" NOOOOOOO" roept, fantastisch
Inderdaad, is mij ook serieus bijgebleven... Ergens krijg je medeleven met de apen , niet?
Sphinkx
Aantal berichten : 1642 Registratiedatum : 03-11-10 Leeftijd : 45
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo nov 30, 2011 10:35 am
Horrible Bosses. Was beter dan ik verwacht had met enkele leuke en onverwachte (bij)rollen van toch wel grote acteurs.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo nov 30, 2011 10:50 am
Sphinkx schreef:
Horrible Bosses. Was beter dan ik verwacht had met enkele leuke en onverwachte (bij)rollen van toch wel grote acteurs.
Moet ik nog zien
djaxx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo nov 30, 2011 10:17 pm
Godfather II
Vond hem verdomme nog beter dan de eerste. Bangelijk goed!
djaxx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do dec 01, 2011 3:35 pm
Tears of the sun
Vond hem echt super goed. Hij had alles voor mij, coole gevechtsscene's, super muziek, erg mooi beeld en geluid. Vooral ook heel confronterend en aangrijpend. 9/10
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do dec 01, 2011 4:56 pm
djaxx schreef:
Tears of the sun
Vond hem echt super goed. Hij had alles voor mij, coole gevechtsscene's, super muziek, erg mooi beeld en geluid. Vooral ook heel confronterend en aangrijpend. 9/10
ooit eens gezien maar kan er mij niks meer van herinneren
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? vr dec 02, 2011 7:20 am
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di dec 06, 2011 8:28 am
Yo,
Probleem met de laatste films is dat ze veel remakes maken die niet kunnen tippen aan het origineel!
The Thing, Fright Night,enz... classics die al goed waren op zichzelf, bekende acteurs die nu vervangen worden door acteurs uit b-movies! Is het nu zo moeilijk om eens iets origineels te schrijven?
gr33tz
Sphinkx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di dec 06, 2011 8:34 am
Die trend is al een tijdje bezig he...
Net hetzelfde met de ontelbare sequels. Tegenwoordig heb ik meer plezier aan een goeie HBO reeks ipv de zoveelste remake of sequel.
Sequels; Remakes en Comic verfilmingen zijn volgens mij 60% van het huidig filmaanbod uit Hollywood...
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di dec 06, 2011 8:39 am
Het is inderdaad ook een mager jaar Elke keer ik iets opleg heb ik al van "hopelijk nu eens een goede film". Het gebeurd zelden dat het effectief zo is.
djaxx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di dec 06, 2011 3:21 pm
Conviction, vond hem erg oged.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di dec 06, 2011 5:02 pm
djaxx schreef:
Conviction, vond hem erg oged.
ziet er wel goed uit, es zien
djaxx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo dec 07, 2011 3:12 pm
The company men. Bij momenten wel beetje van het ene extreme in het andere maar best goed om is te zien.
djaxx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo dec 07, 2011 8:06 pm
Fright night
Had er veel van verwacht. Zaten paar toffe stukken in maar vond farrel er eigenlijk niet echt goed voor. Die kerel komt echt ni beangstigend over.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do dec 08, 2011 7:09 am
Rise of the planet apes nog es met het vrouwtje
djaxx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za dec 10, 2011 9:28 am
essential killing
Nix voor mij.
Sphinkx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za dec 10, 2011 11:16 am
Ik ben gisteren voor de horror remakes gegaan...
Begonnen met Fright Night. Vond ik nog goed. Moeilijk te vergelijken met origineel omdat het al zolang geleden is dat ik die gezien heb.
The Thing
Dit was blijkbaar geen remake maar meer een prequel. Eindigt dus hoe de andere is begonnen als ik het mij nog goed herriner want ook deze heb al redelijk geleden gezien. Was minder spannend als de oude. Uiteraard betere SFX. Ik vond Fright Night beter dan deze. Maar al bij al niet zo slecht en nog een deftige horror film.
Grootste teleurstelling bij beide films is wel dat ze veel te braaf blijven...
djaxx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za dec 10, 2011 11:25 am
Sphinkx schreef:
Ik ben gisteren voor de horror remakes gegaan...
Begonnen met Fright Night. Vond ik nog goed. Moeilijk te vergelijken met origineel omdat het al zolang geleden is dat ik die gezien heb.
The Thing
Dit was blijkbaar geen remake maar meer een prequel. Eindigt dus hoe de andere is begonnen als ik het mij nog goed herriner want ook deze heb al redelijk geleden gezien. Was minder spannend als de oude. Uiteraard betere SFX. Ik vond Fright Night beter dan deze. Maar al bij al niet zo slecht en nog een deftige horror film.
Grootste teleurstelling bij beide films is wel dat ze veel te braaf blijven...
Ik vond farel echt ni scary overkomen. Jammer.
djaxx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za dec 10, 2011 3:28 pm
X- men (2000)
Wat ik verwacht had kwam uit. Het is mijn ding niet, ik weet dat ik niet voor zo'n films ben maar wilde toch is proberen. kon me niet boeien.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?