Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo sep 25, 2011 8:30 pm
You wish.
(als Gé dat hier eens hebt gehoord op een "deftige surround"instalatie zult Gé wel anders piepen :p
Trouwens nu Andrea Bocelli : Vivere. Blijft toch een van zijjn beste albums
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo sep 25, 2011 8:41 pm
Niet alleen de klank is voor mij belangrijk in een show. Je super high end installatie mag nog zo goe klinken als het wil. Sfeer/show enz zijn voor mij toch ook wel belangrijk.
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo okt 02, 2011 7:52 pm
Fast and furious 5 :gewoon brain loos actiefilmke met best wat leuke momenten Nirvana live at paramount : heel goede muziek blu ray zowel van klank beeld als inhoud (zelfs beter als Madonna;) ) Beneath Hill 60: Vind hem persoonlijk wel goed,legt heel goed de sfeer vast van WW01 U571: geweldig geluid,die knallen u gewoon uit uwe zetel tijdens die diepte bommen scène. Interstella5555 blijft haperen,krijg hem niet afgespeet,geluid en beeld blijven gewoon hangen.
(die spellingchekker op de iPad is soms wel heel vervelend)
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo okt 02, 2011 8:13 pm
Yo,
Gewoon die spellchecker uitschakelen,heb ik ook gedaan!
Gr33tz
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di okt 04, 2011 6:01 pm
Gisteren afl 7,8,9 van GoT gezien
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo okt 05, 2011 10:49 am
finale GoT, wat een einde
must see serie!
8.4
Sphinkx
Aantal berichten : 1642 Registratiedatum : 03-11-10 Leeftijd : 45
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo okt 05, 2011 10:55 am
Laatste 2-3 afleveringen zijn idd een rollercoaster. Leuk dat je die na elkaar kon bekijken. Nu allicht op zoek naar een volgende reeks...
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo okt 05, 2011 10:57 am
Sphinkx schreef:
Laatste 2-3 afleveringen zijn idd een rollercoaster. Leuk dat je die na elkaar kon bekijken. Nu allicht op zoek naar een volgende reeks...
ik heb nog genoeg staan hoor true blood, dexter of terra nova of the pacific
what shall i choose? of wacht ik tot ik even verder kan met fringe? want al die reeksen door elkaar... vanmiddag 9/10 transformers 3 kijken met een mooie swing aan de volumeknop, zit alleen thuis
Sphinkx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo okt 05, 2011 11:03 am
Staan wel. Maar weten wat te bekijken...
Ik zou met niets nieuws beginnen. Want dan is het elke week wachten tot wanneer de volgende uit komt. Het is veel leuker in een korte tijd x aantal series er te kunnen doorjagen.
Vergeet ook niet toppers als Six Feet Under, Sopranos, OZ eens te proberen.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo okt 05, 2011 11:05 am
Sphinkx schreef:
Staan wel. Maar weten wat te bekijken...
Ik zou met niets nieuws beginnen. Want dan is het elke week wachten tot wanneer de volgende uit komt. Het is veel leuker in een korte tijd x aantal series er te kunnen doorjagen.
Vergeet ook niet toppers als Six Feet Under, Sopranos, OZ eens te proberen.
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo okt 05, 2011 12:11 pm
Wanneer komt Got eigenlijk op BluRay uit ?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do okt 06, 2011 12:52 pm
Transformers 3 blu-ray
Kwijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjl
Wat een beeld en geluid terug!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vond hem een pak beter dan 3d in de cinema! Vooral minder chaotisch en de battles zijn een stuk beter te volgen ! Terug enorm veel detail in het beeld...
Vette, dikke aanrader om je sub/systeem mee te testen !
Cuball
Aantal berichten : 257 Registratiedatum : 10-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do okt 06, 2011 6:23 pm
Ik ben nu aan het kijken naar Falling Skies, ook niet slecht hoor!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? vr okt 07, 2011 6:56 am
Tree of life, na 20 minuten gewoon stopgezet. Ik versta die hele heisa erond niet. Hoe dat ik het nog 20 minuten volgehouden heb, i dunno dan maar terug thor opgezet voor het vrouwtje
Sphinkx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? vr okt 07, 2011 8:51 am
Jaja. Voor het vrouwtje zeker. Volgens mij speelt daar een heel mooie Natalie Portman ook in mee...
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?