Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za aug 04, 2012 6:14 am
Gisteren Wrath of the Titans gezien. Nie veel soeps,ik vond het zelfs redelijk saai...
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za aug 04, 2012 9:22 am
BuDDHa schreef:
Yo,
Vond Battleship goed voor het grote scherm met een goede LFE en effects! Een beetje overdreven maja heb me goed geammuseerd! Voor mij 7/10
gr33tz
Ook net gezien !
Over the top idd! Het amerikaans machogedrag druipt er weer vanaf! Rihanna kan niet acteren ! En ik erger me aan het karakter van John Tui Beeld en vooral geluid zijn om te smullen Verhaal is erg mager en voorspelbaar Toch nog een 7/10
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma aug 06, 2012 6:34 am
The hunger games... Absoluut niet de topfilm die iedereen doet vermoeden! Had er meer van verwacht net als battleship. En van beide vind ik battleship nog beter wegens beeld en geluid... Nee geen topper deze 7/10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo aug 12, 2012 8:56 am
Hunger games -> ni slecht, zag mijn vriendin liever dan Battleship Battleship -> verhaal dun maar prachtig van beeld, effecten en geluid -> we are USA :p Dictator -> typisch Sacha Baron Cohen, ook ni om te zeggen wow maar gewoon pure fun en gortigheid :p
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do aug 16, 2012 9:40 am
The lucky one
Geslijm eerste klas! (laat je vrouw maar alleen kijken lol) 6/10
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do aug 16, 2012 9:41 am
Nielvm schreef:
3 idiots 9/10
Onwaarschijnlijk leuke film. Moeilijk te beschrijven waarom, maar deze film is enorm leuk om te kijken, de (bijna) 3 uur lang.
Met nl subs? Ik vind geen subs
Nielvm
Aantal berichten : 1074 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do aug 16, 2012 2:57 pm
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za aug 18, 2012 5:15 pm
Battle ship : heeftvalle goede eigenschappen om een goede sci- fi te zijn maar....is het dus niet. Veel actie,goed geluid minpuntje is toch weeral die overbodige love story ,bepaalde maneuvers die uitgevoerd worden en een zangeres die denkt dat ze ekan acteren.... Ahja...en die Amerikaanse aire droop er dus weeral eens af ( alhoewel de Japanners toch ook aan bod kwamen als helden)....
The hunger games : tja,zoals hier al gezegd is geweest veel te weing actie en teveel love story....beetje rommelig dus.
Queen rock montreal& live aid : ....tja het gaat hier over Queen.....moet ik toch gene uitleg geven zekers...beeld en geluid zitten goed.