Aantal berichten : 1074 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do nov 08, 2012 8:50 pm
Magic of belle isle. 8/10.
Ongelofelijk hoe interessant een film met Morgan Freeman is, zonder dat er eigenlijk iets in gebeurt.
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za nov 10, 2012 12:14 pm
Sphinkx, wat vond je van cabin in the woods ?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za nov 10, 2012 4:21 pm
Na de eerste 3 delen bekeken te hebben, tijd voor het laatste deel: T4 Ik had hem vroeger al es apart gezien maar wou de 4delen opnieuw na elkaar bekijken..
Zelfs na een eerste keer, boeit deze toch ook nog steeds Wat een goeie surround heeft deze toch! Ook de sub gaat geweldig tekeer 8/10
Deeltje 3 was voor mij de minste, de beste, t2
djaxx
Aantal berichten : 719 Registratiedatum : 04-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za nov 10, 2012 5:32 pm
The Expendables 2
Het verhaal is natuurlijk bagger , daar moesten we het zeker niet voor doen. Maar heb nog wel wat kunnen genieten van de vechtscenes.
6/10
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za nov 10, 2012 5:34 pm
djaxx schreef:
The Expendables 2
Het verhaal is natuurlijk bagger , daar moesten we het zeker niet voor doen. Maar heb nog wel wat kunnen genieten van de vechtscenes.
6/10
Bagger film
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo nov 11, 2012 6:48 am
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo nov 11, 2012 5:23 pm
Scorpions 3D (wel in 2D gezien) : beeld heel goed,muziek prima.
Haai five : beeld heel goed,geluid prima maar het verhaal??? Witchville : bwa verhaal cava,hier en daar wel wat gaten en dingen die vraagtekens oproepen maar soit,geluid sloeg wat tegen. The amazing spiderman : overal valt hem mee maar soms wat langdradig en te melig. Snowwhite and the huntsman : ben erbij in slaap gevallen en heb hem dus afgezet toen ze bij de dwergen aankwamen...kzal hem wel eens verder bekijken maar het was gene vette tot nu toe.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma nov 12, 2012 11:48 am
Vond het origineel eigenlijk nooit echt boeiend, in tegenstelling tot velen. Deze echter vind ik wel knap. Qua beeld en geluid, gewoonweg super! Sub doet aardig mee... Steden zien er ongelooflijk gedetailleerd uit ! Voor mij althans toch op gelijk niveau als het origineel en misschien net dat tikje beter. Cijfer op imdb slaat nergens op
8/10
Beckinsale en Biel zijn een lust voor het oog
Ik heb wel 2 foutjes in het geluid bij de DC 1080p versie, indien iemand hem wil testen, ik duid de scenes dan wel aan...
StefaanD
Aantal berichten : 699 Registratiedatum : 04-11-10 Leeftijd : 58
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma nov 12, 2012 11:55 am
Stijn schreef:
Beckinsale
Je had me hier reeds te pakken
Welke scènes precies ?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma nov 12, 2012 11:58 am
Is er nog iemand hier die 2 kleine foutjes heeft in de film met betrekking tot de dts track? Precies of het geluid een halve seconde hikt, en opnieuw afspeelt... - in de scene na de autoachtervolging in het begin - in de scene net als ze toekomen in de metro, om naar MAttias te gaan
Indien gewenst, zoek ik de perfecte tijdsduur op---> gevonden
00:58:35 (na de autoachtervolging, Colin legt Biel op de zetel) 01:22:45 (net voor ze op de metro stappen en die neger begint te praten, let op de muziek)
Is er nog iemand hier die 2 kleine foutjes heeft in de film met betrekking tot de dts track? Precies of het geluid een halve seconde hikt, en opnieuw afspeelt... - in de scene na de autoachtervolging in het begin - in de scene net als ze toekomen in de metro, om naar MAttias te gaan
Indien gewenst, zoek ik de perfecte tijdsduur op---> gevonden
00:58:35 (na de autoachtervolging, Colin legt Biel op de zetel) 01:22:45 (net voor ze op de metro stappen en die neger begint te praten, let op de muziek)
Niemand die es wil testen voor mij?
Sphinkx
Aantal berichten : 1642 Registratiedatum : 03-11-10 Leeftijd : 45
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di nov 13, 2012 12:30 pm
Ik heb de full BR gedl... Helaas nog niet naar gekeken. Dat zal iets voor later deze week zijn vrees ik. Maar veronderstel dat daar die fout niet in zit.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di nov 13, 2012 12:39 pm
Uiteraard nie, ge moet exact dezelfde file testen he
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di nov 13, 2012 7:54 pm
Stijn schreef:
Vond het origineel eigenlijk nooit echt boeiend, in tegenstelling tot velen. Deze echter vind ik wel knap. Qua beeld en geluid, gewoonweg super! Sub doet aardig mee... Steden zien er ongelooflijk gedetailleerd uit ! Voor mij althans toch op gelijk niveau als het origineel en misschien net dat tikje beter. Cijfer op imdb slaat nergens op
8/10
Beckinsale en Biel zijn een lust voor het oog
Ik heb wel 2 foutjes in het geluid bij de DC 1080p versie, indien iemand hem wil testen, ik duid de scenes dan wel aan...
Just my 2 cents....
Origineel vond ik beter, decors en cgi was zéér goed maar verhaal vond ik minder origineel dan de eerste! Metro door de Aarde..wtf??? Alleen GB en Aussie die nog leefbaar is???hallo??? Liftscenes gestolen uit The Fifth Element!
Kortom Entertainement 7/10 (origineel 8/10)
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di nov 13, 2012 8:00 pm
Ja fifth element! Het kwam me al bekend voor.. Deed me ook denken aan inception en blade runner..
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do nov 15, 2012 7:29 am
Just go with it Leuke met momenten grappige film, verwacht niet teveel. Zeeeeer voorspelbaar einde, en te melig op tlaatste.. 7/10
Nielvm
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do nov 15, 2012 7:42 am
To rome with love. 7/10.
Leuk filmpje.
Nielvm
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do nov 15, 2012 9:24 pm
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za nov 17, 2012 7:32 am
Nielvm schreef:
eyn093 schreef:
Total Recall :5/10
Care to elaborate?
Tjah ,ik vond het gewoon niet goed .Film kon me niet boeien... Den originelen vind ik iets beter .Alhoewel ik die dan ook geen "meesterwerk" vond gelijk sommigen.
Geuren en smaken zekers ?
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?