Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za dec 01, 2012 7:18 pm
muziek :
coldplay : bwa,niet slecht maar das dan ook al. moterhead : zelfde commentaar Cliff and the shadows : viel goed mee,een bende ouwe mannen die wat staan te swingen en de muziek van de Shadows blijft wel een beetje tijdloos (is wel uit mijne jonge tijd dus mischien wel een beetje bevooroordeelt. ) Chase and Status live : niet echt mijn ding maar wel een goede tester voor het subke . Led Zeppelin : aanrader,ook voor de niet fans
jvanhambelgium
Aantal berichten : 400 Registratiedatum : 07-12-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za dec 01, 2012 10:37 pm
Eindelijk net The Dark Knight Rises gezien ... vet filmke ; beeld , geluid is allemaal dik OK. De sub mocht weer zweten ;-)
Nielvm
Aantal berichten : 1074 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo dec 02, 2012 7:18 am
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo dec 02, 2012 5:02 pm
The dark knight rises : veelbelovend maar maakt het zeker niet waar.saai in het midden een beetje uitgerekt maar het geluid zit meestal wel goed maar een film wordt niet gedragen door het geluid alleen. soit voor de moeite 7/10 (was blij dat er op het einde terug wat snelheid inkwam want viel bijna in slaap. )
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo dec 02, 2012 6:26 pm
skoebiedoe schreef:
The dark knight rises : veelbelovend maar maakt het zeker niet waar.saai in het midden een beetje uitgerekt maar het geluid zit meestal wel goed maar een film wordt niet gedragen door het geluid alleen. soit voor de moeite 7/10 (was blij dat er op het einde terug wat snelheid inkwam want viel bijna in slaap. )
BLASFEMIE !!
Jokin' Kvond die ook nogal magertjes....
jvanhambelgium
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo dec 02, 2012 8:18 pm
eyn093 schreef:
skoebiedoe schreef:
BLASFEMIE !!
Ik heb daarnet de 2e disk erin gestopt om alle extra's te bekijken enzo. Echt wel boeiend. vb ook de evolutie van de verschillende batmobiles over de generaties heen etc. Ook technische scene's zoals het gebruik van veel IMAX camera's etc.
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo dec 02, 2012 8:20 pm
Lockout : doet wat een sci fi moet doen en laat juist genoeg zien van de toekomst (alléé voor ons toch).Verhaal beetje cliche achtig maar soit...beeld en geluid zaten best nog goed in elkaar en daarom krijgt hem van mij een 8/10 (ben er nietbij in slaap gevallen dus. )
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo dec 02, 2012 8:22 pm
jvanhambelgium schreef:
eyn093 schreef:
skoebiedoe schreef:
BLASFEMIE !!
Ik heb daarnet de 2e disk erin gestopt om alle extra's te bekijken enzo. Echt wel boeiend. vb ook de evolutie van de verschillende batmobiles over de generaties heen etc. Ook technische scene's zoals het gebruik van veel IMAX camera's etc.
Dat veranderd wel niets aan de film zelf héé.
jvanhambelgium
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo dec 02, 2012 8:29 pm
skoebiedoe schreef:
jvanhambelgium schreef:
eyn093 schreef:
skoebiedoe schreef:
BLASFEMIE !!
Dat veranderd wel niets aan de film zelf héé.
Nee tuurlijk ni, maar het laat je wel inzien dat er over de trilogie echt wel is nagedacht ;-) (in termen van evolutie van de karakters etc) Ja, de duur van de film is behoorlijk lang en er zaten hier daar wat "magerdere" stukjes tussen. Echter de muziek van meester Zimmer, de machtige IMAX shots en bangelijke stem van Bane maakte het voor mij wel een mooie belevenis.
Een heus lichtpunt in de vele rommel die het levenslicht gezien heeft in 2012 ;-(
Nielvm
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo dec 02, 2012 9:19 pm
End of watch 5/10
Echt niet mijn type film. Zeer veel bewegende beelden, onrustig camerawerk, acteurs die om de 2 woorden eens f*** of sh** moeten zeggen... De 7.8 op imdb hij voor mij dus zeker niet waard.
djaxx
Aantal berichten : 719 Registratiedatum : 04-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo dec 02, 2012 10:40 pm
Colombiana 7/10
Vond hem eigenlijk best wel goed. Leuke aktie met een niet al te diep verhaal. Keek lekker weg
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma dec 03, 2012 5:45 pm
Ted:7/10 Geen hoogvlieger ,maar wel amusant.
Nielvm
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di dec 04, 2012 8:39 pm
Premium rush. 6/10
Paar leuke stukken in, maar miste wat verhaal. Film was enkel een aaneenschakeling van fiets-achtervolgingen die met een klein beetje verhaal aaneen genaaid werden.
djaxx
Aantal berichten : 719 Registratiedatum : 04-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo dec 09, 2012 8:58 am
Paranorman.
Normaal niet de grootste animatie fan maar deze vond ik wel leuk.