Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !

IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

Welke film heb je zopas in je HT bekeken?

Ga naar beneden 
+11
Cuball
djaxx
jvanhambelgium
Sphinkx
Powerray
Nielvm
eyn093
StefaanD
skoebiedoe
Stijn
BuDDHa
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Volgende
AuteurBericht
Nielvm

Aantal berichten : 1074
Registratiedatum : 03-11-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimeza dec 22, 2012 9:52 pm

Looper 7,5/10.

Wat was er mis met Joseph Gordon-Levitt zijn gezicht? Ik hoop dat dit de bedoeling was en dat dit met make-up zo gedaan is voor deze film. Leek erop dat plastische chirurgie enorm verkeerd is gelopen.

Wat is Bruce Wilis oud geworden!
Terug naar boven Ga naar beneden
skoebiedoe

Aantal berichten : 956
Leeftijd : 56

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimedi dec 25, 2012 2:30 pm

Doomsday book : infeite 1 film met 3 verhalen,koreaans,sci-fi.Een goede combinatie???? nee,niet echt.

Deel1: behandelt de ondergang van de mensheid door zombie achtige wezens.
Veel te flauw,mis daar wat essentie,ook niet echt samenhangend...
Deel2: Behandelt meer het geloof of eerder het geloof van een robot en vormt dit een bedreiging.
Vond ik het beste deel,doet u wel effe nadenken en roept vragen op.
Deel3: gaat over het vergaan van de wereld door een biljartbal.....(alléé eerst behandelen ze het als een komeet)
vraag mij af waarom ze dat erbij hebben gehaald,het behandeld wel de essentie maar de uitwerking roept toch vraagtekens op.

muziek :
Metallica Quebec magnetic : Het beeld is goed,het geluid is ook wel goed maar volgens mij zijn de mist ingegaan met de mixing (toch op 5.1)
Het klinkt soms allemaal wat hol en soms is er teveel nadruk op de rears terwijl het front gedeelte een beethje wordt weggedrukt.
De show op zich is niet slecht te noemen,niet hun beste werk maar het valt best nog mee.
BuDDHa

BuDDHa

Aantal berichten : 1085
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 53

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimedi dec 25, 2012 6:45 pm

Dredd 3D

6/10

Deja-vue juist in een ander sausje!
BuDDHa

BuDDHa

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimedi dec 25, 2012 11:02 pm

En nog ene...

The House At The End Of The Street

7.5/10

Leuke thriller!

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 House%2Bat%2Bthe%2Bend%2Bof%2Bthe%2Bstreet%2Bbanner
skoebiedoe

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimedi dec 25, 2012 11:44 pm

Red faction : budget filmpje en je ziet het ook,slap verhaal povere acteerprestatie's,cgi om te schreeuwen.....

The divide (unrated) : heb er lang op moeten wachten voor hem op blu ray uitkwam maar viel best mee.Verhaal zit best wel goed maar dan komen ze op een punt waar ze beginnen te overdrijven dat het totaal ongeloofwaardig overkomt en waar er gaten beginnen te vallen en hoelanger het duurt hoe groter de gaten tot heel den boel mank begint te lopen.Het einde was dan weer wel goed (en waarom moeten ze altijd de sex erbij betrekken op zulke momenten...t'zal wel iets te maken hebben met ans dierlijke verlangens maar op dat moment denk ik wel dat de sex mij gestolen kan worden. Wink )

skoebiedoe

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimeza dec 29, 2012 5:44 pm

Amphibious 3D(maar dan 2D) : tja,.....veel gaan ik er niet over zeggen,titel zegt al genoeg;
djaxx

Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimeza dec 29, 2012 10:23 pm

The Bourne Legacy

Begon voor mij nogal hectisch met teveel info , van de hak op de tak. Maar na een uurtje begon hij echt goed en duidelijker te worden. Mooie aktie en toch zeker genoten van de volledige beleving. Ben benieuwd voor het vervolg!

7.5/10
djaxx

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimedi jan 01, 2013 7:42 pm

Razend

Prima nederlandstalig filmpje, had alleen het einde graag anders gezien. 7/10
djaxx

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimewo jan 02, 2013 8:21 am

Savages

Goed filmpje maar kon ook op 1.30u verteld zijn ipv 2u 15.
Nielvm

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimewo jan 02, 2013 9:10 pm

Starbuck 7,3/10
djaxx

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimewo jan 02, 2013 10:18 pm

The score, kwam wat tragg op gang maar uiteindelijk toch zeker nog van genoten.

7/10
Nielvm

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimedo jan 03, 2013 9:04 pm

Batman begins herbekeken. 8.4/10

Blijft een heel goede film, maar mist toch heel wat vergeleken met zijn opvolgers. Verhaal is minder goed en zowel beeld als geluid zijn een hoop slechter als de 2 dark knight's.

Het valt mij de laatste tijd op hoe erg beeld en geluid zijn geëvolueerd in de laatste 5 jaar. Vroeger was er een enorm verschil in blu-rays en dvds. Als je dan een dvd bekeek, leek het oud, slecht. Nu heb ik hetzelfde met blu-rays van enkele jaren geleden. Het beeld is fletser en het geluidsspoor klinkt veel doffer.

Kennen jullie films van pakweg 5 jaar geleden waar beeld - en geluidskwaliteit te evenaren zijn met die van nu?
Sphinkx

Aantal berichten : 1642
Leeftijd : 45

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimevr jan 04, 2013 7:34 am

Kan dat ook niet aan je installatie liggen? Daar is ook een verschil in tussen nu en 5 jaar geleden. Daardoor kan het zijn dat je 5 jaar geleden die detail in die BR's niet altijd hoorde...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Sphinkx
Nielvm

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimevr jan 04, 2013 7:47 am

Ik vergelijk de films op mijn huidige installatie. Ik had de 2 laatste batmans gezien en heb nu de eerste herbekeken. Zowel op vlak van beeld als geluid viel deze film wat tegen.
Nielvm

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimevr jan 04, 2013 8:26 pm

Compliance. Na een half uur afgezet.

"When a prank caller convinces a fast food restaurant manager to interrogate an innocent young employee, no-one is left unharmed. Based on true events."

Vanaf minuut 1 erger ik er mij aan dat de restaurant manager zo stom is!
Nielvm

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimeza jan 05, 2013 9:59 pm

Cloud atlas. 6,8/10

Zeer speciale film. Ik kan niet echt zeggen dat ik hem goed vond.
Stijn
Admin
Stijn

Aantal berichten : 6574

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimezo jan 06, 2013 8:18 am

Nielvm schreef:
Cloud atlas. 6,8/10

Zeer speciale film. Ik kan niet echt zeggen dat ik hem goed vond.

Zonder dts? Shame!
https://htff.actieforum.com
Nielvm

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimezo jan 06, 2013 8:56 am

How do you know? Razz

Het was pas toen ik begon te kijken dat het mij opviel. Geluid viel inderdaad dik tegen Embarassed

Stijn
Admin
Stijn

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimema jan 07, 2013 8:59 am

Taken 2
5/10
Haalt bijlange na het niveau van deel 1 niet
Hangt bij momenten met vodden aan elkaar
het ene moment zitten ze in de Amerikaanse ambassade en plots is em terug op zoek
BuDDHa

BuDDHa

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimema jan 07, 2013 10:45 am

The Possession

7/10

Lekker griezelen! Niet slecht!

http://www.imdb.com/title/tt0431021/

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 The-possession
Nielvm

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimewo jan 09, 2013 9:40 pm

50-50

Had mij aan een komedie verwacht, maar het is een heel goede drama geworden. 7.8/10
djaxx

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimedo jan 10, 2013 3:38 am

The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn maar eens herbekeken, wat een fantastisch genot toch om in de ht te bekijken.
Heerlijke film en wacht vol ongeduld op deel 2.
Stijn
Admin
Stijn

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimedo jan 10, 2013 7:27 am

Er komt echt weinig uit man! Pfff
Sphinkx

Aantal berichten : 1642
Leeftijd : 45

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimeza jan 12, 2013 9:34 am

Het is idd triestig... Ik kijk tegenwoordig bijna uitsluitend TV series omdat er veel te weinig goed materiaal uit komt.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Sphinkx
skoebiedoe

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitimema jan 14, 2013 3:39 pm

Red lights : zat goed in elkaar en wie vind dat er in een drama/thriller niet genoeg lfe zit moet deze dan maar eens bekijken. Wink
Sammy 2: voor de kindjes maar zelfs in 2D zie je dat de 3D goed is. Wink
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 15 Icon_minitime

Welke film heb je zopas in je HT bekeken?
Terug naar boven 
Pagina 15 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke film heb je zopas in je HT bekeken?
» elektronische download van een film
» Welke film/serie is laatst bijgekomen in je collectie?
» Welke film heb je op dvd gekocht?
» Wat is je favoriete genre van film?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Films en Series :: Bestaande films-
Ga naar: