Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Migreren

Ga naar beneden 
+6
chaka
Chr1st0f
skoebiedoe
Sphinkx
Nielvm
Stijn
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 6:27 pm

Stijn schreef:
Tis 3 euro voor home-theater.be

Smile

Gaan we dit zelf betalen (elk jaar opnieuw ook) of vragen we werner als sponsor?
Indien zelf, wie?
Indien werner, of andere, wie vraagt het hen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
demon326




Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 17-02-13

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 6:43 pm

Stijn schreef:
Stijn schreef:
Tis 3 euro voor home-theater.be

Smile

Gaan we dit zelf betalen (elk jaar opnieuw ook) of vragen we werner als sponsor?
Indien zelf, wie?
Indien werner, of andere, wie vraagt het hen?

Staat de naam vast? en indien de registratie van de domein voltooid en betaald is(je dus bevestiging mail hebt dat hij betaald is) moet ik éénmalig toegang hebben tot het controle paneel van de domein account zodoende ik de dns instellingen juist zet zodat alles naar de server linkt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Nielvm




Aantal berichten : 1074
Registratiedatum : 03-11-10

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 6:45 pm

Meen je het nu echt dat je voor 3 euro op een jaar een sponsor wil zoeken?

Als we nu gewoon een beetje afwisselen, lijkt mij dit nu toch echt wel te doen? Zal ik het eerste jaar betalen, volgend jaar stelt iemand anders zich kandidaat. Wanneer niemand zich meer geroepen voelt, ben ik weer aan de beurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 6:49 pm

Nielvm schreef:
Meen je het nu echt dat je voor 3 euro op een jaar een sponsor wil zoeken?

Als we nu gewoon een beetje afwisselen, lijkt mij dit nu toch echt wel te doen? Zal ik het eerste jaar betalen, volgend jaar stelt iemand anders zich kandidaat. Wanneer niemand zich meer geroepen voelt, ben ik weer aan de beurt.

Ook goed.
Bestel jij dan?
De naam is ok?
Home-theater.be

Ik wil anders ook starten hoor. Mij gelijk.
Ik denk wel dat alle info bij diegene zal komen die registreert..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 6:52 pm

demon326 schreef:
Stijn schreef:
Stijn schreef:
Tis 3 euro voor home-theater.be

Smile

Gaan we dit zelf betalen (elk jaar opnieuw ook) of vragen we werner als sponsor?
Indien zelf, wie?
Indien werner, of andere, wie vraagt het hen?

Staat de naam vast? en indien de registratie van de domein voltooid en betaald is(je dus bevestiging mail hebt dat hij betaald is) moet ik éénmalig toegang hebben tot het controle paneel van de domein account zodoende ik de dns instellingen juist zet zodat alles naar de server linkt Smile

We houden je op de hoogte..
Hoe gaat het daarna?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
demon326




Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 17-02-13

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 7:02 pm

Stijn schreef:
demon326 schreef:
Stijn schreef:
Stijn schreef:
Tis 3 euro voor home-theater.be

Smile

Gaan we dit zelf betalen (elk jaar opnieuw ook) of vragen we werner als sponsor?
Indien zelf, wie?
Indien werner, of andere, wie vraagt het hen?

Staat de naam vast? en indien de registratie van de domein voltooid en betaald is(je dus bevestiging mail hebt dat hij betaald is) moet ik éénmalig toegang hebben tot het controle paneel van de domein account zodoende ik de dns instellingen juist zet zodat alles naar de server linkt Smile

We houden je op de hoogte..
Hoe gaat het daarna?

Na die eenmalige toegang stel ik alles in en duurt het maximaal 24 uur voor iedereen erop kan(dns cache handmatig flushen in windows helpt ook wel) en intussen installeer ik de forum software en de rest zijn jullie vrij in, ik moet enkel nog de naam weten voor de tweede super user, naast mijn account dus, die dan ook volledig admin is...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sphinkx




Aantal berichten : 1642
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 45

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 7:07 pm

Ik wil anders ook gerust betalen. Maar daar geen probleem van. Voor zo'n bedrag een sponsor zoeken is idd belachelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Sphinkx
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 7:10 pm

Iedereen akkoord dat ik tweede super user wordt? Vermits ik ook hier beheerder ben?

Niel, sphinkx, of ik..
Wie betaalt nu eerst? Anders bestel ik nu.. Dan hebben we zeker dat domein..
Vermits er geen reactie op domeinnaam komt, neem ik aan dat home-theater.be vast staat
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 7:11 pm

Demon, het forum zal toch ten alle tijde 24/24 beschikbaar zijn neem ik aan?
Is er een backup in geval van bv brand ofzo...?
Zorg je dat jouw leden dan ook naar het nieuwe forum komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
demon326




Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 17-02-13

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 7:26 pm

Stijn schreef:
Demon, het forum zal toch ten alle tijde 24/24 beschikbaar zijn neem ik aan?
Is er een backup in geval van bv brand ofzo...?
Zorg je dat jouw leden dan ook naar het nieuwe forum komen?


Er worden backups gemaakt van héél het systeem op een andere locatie dan de fysieke servers...
Citaat :

Van elke VPS wordt automatisch een volledige backup gemaakt. Elke nacht wordt een incrementele backup van de wijzigingen vanaf de laatste volledige backup gemaakt. Dit betreft volledige systeemimages en geen losse bestandsbackups. De VPS kan er als het ware mee 'terug in de tijd' worden gezet. Restores kunnen 24/7 via het DirectVPS Control Panel worden uitgevoerd. De backups worden minimaal 7 dagen bewaard op een andere locatie dan de fysieke servers.

Verder kan ik ook nog instellen dat er elke 24 uur ofzo een backup van een site gemaakt word, inclusief files, die staan echter op de server en worden dan ook meegenomen naar de andere fysieke locatie.....

De doelgroep van mijn eigen site is geheel anders en de gemidd leeftijd daarvan is 14-25 zullen we maar zeggen, die denken nog niet aan HT-systems, maar ik zal wel reclame maken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 7:29 pm

Ik had het opde leden van je htforum die je nu hebt..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
demon326




Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 17-02-13

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 7:32 pm

Stijn schreef:
Ik had het opde leden van je htforum die je nu hebt..

Ik zal die tientallen eens mailen eenmaal alles online is Smile. ééntje heb ik hier al ergens gespot Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Nielvm




Aantal berichten : 1074
Registratiedatum : 03-11-10

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 8:09 pm

Was het eerste jaar niet in orde met de betaling, of heb ik dat verkeerd begrepen.

Ik stel voor dat diegene die het allemaal regelt en aanschaft de betaling doet. Als ik dan eens 4 of 6 euro op een rekening moet storten, laat mij dan maar iets weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
chaka

chaka


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 43

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 8:13 pm

als ge voor homecinema-center.be gaat was de betaling het eerste jaar in orde.

indien je een andere .be wilt moet die idd nog geregistreerd en betaal worden



edit. Denk ik


Laatst aangepast door chaka op ma feb 18, 2013 8:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nielvm




Aantal berichten : 1074
Registratiedatum : 03-11-10

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 8:14 pm

Ok, duidelijk.

Domeinnaam blijft voor mij echt gelijk, kiezen jullie maar Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 8:25 pm

Net betaald...
Home-theater.be

Kort en krachtig Smile
No offence demon

Zet hem alvast in jullie favorieten Smile)

Twas 4,20 euro Wink
Heb 1 jaar genomen, volgend jaar verlengen we dan
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Sphinkx




Aantal berichten : 1642
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 45

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 8:29 pm

Perfect! Klinkt stukken beter dan wat we nu hebben...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Sphinkx
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 8:31 pm

Aja, ik heb ook dit...
Let op: Automatische verlenging staat voor uw account uit! Wij raden u aan om automatische verlenging aan te zetten. Bij Versio zijn onze klanten gewend om ieder abonnement handmatig te verlengen. Sommige klanten willen echter liever dat hun producten automatisch verlengd worden. Wij bieden deze klanten de mogelijkheid aan om automatische verlenging aan te zetten.

Als u automatische verlenging aanzet, dan worden al uw producten 1 dag voor de verloopdatum automatisch verlengd met de minimale periode van het product. Het bedrag wat u moet betalen wordt van uw online portemonnee saldo afgetrokken. Het maakt niet uit of u voldoende saldo heeft, u kunt namelijk een negatief online portemonnee saldo hebben (u kunt dus 'rood' staan). De enige voorwaarde die wij stellen is dat u minimaal één volledig uur per 30 dagen een online portemonnee saldo heeft van minimaal €0,-.

Als deze werkwijze u fijn lijkt en u wilt voorkomen dat u uw producten vergeet te verlengen (en dan met extra kosten zit), dan raden wij u aan om automatische verlenging hieronder aan te zetten. Als u automatische verlenging aanzet dan wordt dit voor al uw bestaande én nieuwe producten aangezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 8:32 pm

Sphinkx schreef:
Perfect! Klinkt stukken beter dan wat we nu hebben...

Vind ik ook Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
chaka

chaka


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 43

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 8:32 pm

was het misschien toch niet beter om de poll af te wachten
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 8:41 pm

demon326 schreef:
Stijn schreef:
Stijn schreef:
Tis 3 euro voor home-theater.be

Smile

Gaan we dit zelf betalen (elk jaar opnieuw ook) of vragen we werner als sponsor?
Indien zelf, wie?
Indien werner, of andere, wie vraagt het hen?

Staat de naam vast? en indien de registratie van de domein voltooid en betaald is(je dus bevestiging mail hebt dat hij betaald is) moet ik éénmalig toegang hebben tot het controle paneel van de domein account zodoende ik de dns instellingen juist zet zodat alles naar de server linkt Smile

Je kan mij anders die instellingen ook gewoon doorgeven hoor
Zeg maar Smile

Domein is actief Smile
Kun je morgen alles instellen Smile
Mail anders gegevens, zie privebericht hier
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
StefaanD

StefaanD


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 57

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 9:22 pm

demon326 schreef:
Na die eenmalige toegang stel ik alles in en duurt het maximaal 24 uur voor iedereen erop kan(dns cache handmatig flushen in windows helpt ook wel) en intussen installeer ik de forum software en de rest zijn jullie vrij in, ik moet enkel nog de naam weten voor de tweede super user, naast mijn account dus, die dan ook volledig admin is...

Zal sowieso rekening houden zijn met maximaal 24 uur vooraleer alle DNS servers dit opgepikt hebben.

Wie wordt de andere super-user ? Stijn ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 9:25 pm

Jup
Iedereen akkoord.. ? Tis niet dat ik me plots boven jullie ga stellen Wink

Ikdenk ook dat er wel nog een mod bijkan stefaand Wink
Of indien andere ook geinteresseerd zijn? Wink

Laat je naam achter
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimema feb 18, 2013 9:27 pm

Als er iemand mod af wil zijn, kan dit ook natuurlijk

Huidige mods zijn sphinkx en nielvm en mezelf
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 19, 2013 3:30 am

Stijn schreef:
Sphinkx schreef:
Perfect! Klinkt stukken beter dan wat we nu hebben...

Vind ik ook Smile

zeker weten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Migreren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Migreren   Migreren - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Migreren
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Over dit forum...-
Ga naar: