Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Nieuwe TV voor den dezen hier.

Ga naar beneden 
+3
skoebiedoe
Stijn
eyn093
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Nieuwe TV voor den dezen hier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 20, 2012 6:36 pm

Kwa beeld ben ik wel overtuigd ,kben juist eens bij vdb ,krefel en selexion binnengestapt om die tv's in het echt te zien.Ook de looks/ design spelen een rol.Hij moet hier immers toch in de living hangen.
T'zal wel de GT30 zijn denk ik .
Kzal binnenkort nog eens naar Krefel gaan zien of ze niet iets van de prijs willen afdoen,je weet maaar nooit...
Het zou natuurlijk ook een show room model kunnen zijn Mad
Show room model is a no buy Exclamation
Probleem bij Krefel is dat je een nummertje moet trekken,dus heb ik het gevoel dat ik maar een nummertje ben Shocked
Bij VDB en Selexion kwam er direkt iemand vragen of hij mij kon helpen.

Top 3 momenteel is : GT30 -VT30 -G30

Kzal wel beslissen binnen de 10 dagen ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chr1st0f

Chr1st0f


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 11-01-11
Woonplaats : Kasterlee

Nieuwe TV voor den dezen hier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 20, 2012 8:16 pm

Kijk ook eens op http://www.discountonline.be dit is een winkel in Leuven en ze hebben zéér scherpe prijzen. bv. de 50" GT30E voor 1248 euro.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Nieuwe TV voor den dezen hier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 21, 2012 7:27 am

Chr1st0f schreef:
Kijk ook eens op http://www.discountonline.be dit is een winkel in Leuven en ze hebben zéér scherpe prijzen. bv. de 50" GT30E voor 1248 euro.

www.discountonline.be
www.iishop.be
http://www.fvdshop.be/

Zijn de 3 plaatsen in België met scherpe prijzen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Nieuwe TV voor den dezen hier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 21, 2012 7:30 am

eyn093 schreef:
Kwa beeld ben ik wel overtuigd ,kben juist eens bij vdb ,krefel en selexion binnengestapt om die tv's in het echt te zien.Ook de looks/ design spelen een rol.Hij moet hier immers toch in de living hangen.
T'zal wel de GT30 zijn denk ik .
Kzal binnenkort nog eens naar Krefel gaan zien of ze niet iets van de prijs willen afdoen,je weet maaar nooit...
Het zou natuurlijk ook een show room model kunnen zijn Mad
Show room model is a no buy Exclamation
Probleem bij Krefel is dat je een nummertje moet trekken,dus heb ik het gevoel dat ik maar een nummertje ben Shocked
Bij VDB en Selexion kwam er direkt iemand vragen of hij mij kon helpen.

Top 3 momenteel is : GT30 -VT30 -G30

Kzal wel beslissen binnen de 10 dagen ofzo.

Ik zou mijn top 3 als volgt zetten

VT30-G30-GT30

Waarom? Omwille van het 3d, zoals ik zei, ik zou geen tv kiezen met 3d als extra, maar wel als het er bij zit en niet anders kan
Vandaar dat bij mij de GT30 na de G30 komt, , de vt30 op kop uiteraard omwille van het veel betere panel (die ook in 3d dan nog stukken beter is) maar niet omwille van het 3d

Koop nooit een showroommodel Wink bij die TV's kan je pas echt iets ingebrand zien Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Nieuwe TV voor den dezen hier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 13, 2012 9:22 am

De tijd is nu toch gekomen om een beslissing te nemen ivm een nieuwe TV.
Het is voor 90% zeker dat het een Panasonic plasma zal worden. Nieuwe reeks dan Cool
Afmeting :50"

Maar welken ? De ST ,GT of....VT ?
Veel verschil zie ik niet tss die 3.Kwa looks scoort de VT het best natuurlijk ,dan de GT en dan de ST.
De GT en VT hebben beide 1 HDMI poort meer dan de ST en ze zijn alle twee THX gecertificeerd,wat de ST niet is.
Is die THX de extra cost waard ?
Bang for the buck scoort de ST het best denk ik.En met de ST blijf ik mooi binnen het budget en is er dan weer wat ruimte over voor een volgende upgrade bounce

Dus :geven we wat meer uit en gaan we voor de looks en enkele extra features (GT,VT) of blijven we braaf en gaan we voor de ST ?
Terug naar boven Ga naar beneden
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Nieuwe TV voor den dezen hier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 13, 2012 10:23 am

Gene led? Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Nieuwe TV voor den dezen hier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 13, 2012 10:39 am

djaxx schreef:
Gene led? Shocked

Turlijk niet!
Ontopic: ik zou voor de gt gaan, waarom? Zoals je zelf zegt THx setting, die is inderdaad de moeite. Ik heb ook THx op mijn lg, gewoonweg fantastisch beeld voor film.

Kun je je nog meer veroorloven , neem dan de vt, die is de beste momenteel, zelfs beter dan de pioneers.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Nieuwe TV voor den dezen hier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 13, 2012 5:24 pm

Ik neig ook meer en meer naar de GT reeks.Nu nog een winkel vinden die het in stock heeft Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Nieuwe TV voor den dezen hier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 15, 2012 10:48 am

En al gekocht?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Nieuwe TV voor den dezen hier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 15, 2012 2:16 pm

Stijn schreef:
En al gekocht?

Nee, nog niet.
T'zal niet lang meer duren denk ik (hoop ik)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwe TV voor den dezen hier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe TV voor den dezen hier.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nieuwe tv
» Nieuwe Onkyo receivers voor 2011
» IFA: HDI Dune maakt nieuwe mediaspelers geschikt voor dvb-ontvangst
» Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie
» Betalen voor service of gaan we voor de geodkoop?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Koopjeshoek :: Aankoopadvies-
Ga naar: