Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max

Ga naar beneden 
+2
BuDDHa
petertoy
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max   graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 12, 2013 8:59 am

Ik snap het probleem niet met je ondertitels..
Als je die film zoekt kun je toch altijd aangeven NL subs erbij te willen hebben?
Ik heb nog nooit ene gezocht zonder en nog nooit ene gehad die geen heeft, terwijl hij ze wel zou moeten hebben...
Dus ik snap het probleem niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
petertoy

petertoy


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 29-01-13
Leeftijd : 53
Woonplaats : londerzeel sint jozef

graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max   graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 12, 2013 9:05 am

Stijn schreef:
Ik snap het probleem niet met je ondertitels..
Als je die film zoekt kun je toch altijd aangeven NL subs erbij te willen hebben?
Ik heb nog nooit ene gezocht zonder en nog nooit ene gehad die geen heeft, terwijl hij ze wel zou moeten hebben...
Dus ik snap het probleem niet.

ja stijn ik snap het soms ook niet gisteren heb ik er een gedonwload van ftd en er staat nl subs ingebakken en noppens Shocked geen ondertitels en dan slaag ik in de knoop ik zou misschien beter eens op de leer komen bij iemand die met dat eens duidelijk wil maken ,aldus als er iemand geroepen voelt ??? ik doe het wel via mijn mac book pro naar mijn apple time capsule 2 tb
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max   graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 12, 2013 9:08 am

Je mag van mij altijd langskomen

via ftd , heb je 2 goeie spotters

_THC_ en Inge2222

die zijn ALTIJD goed
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
petertoy

petertoy


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 29-01-13
Leeftijd : 53
Woonplaats : londerzeel sint jozef

graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max   graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 12, 2013 9:19 am

Stijn schreef:
Je mag van mij altijd langskomen

via ftd , heb je 2 goeie spotters

_THC_ en Inge2222

die zijn ALTIJD goed
van waar ben je als ik dat mag vragen
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max   graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 12, 2013 9:24 am

Knokke-Heist
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
BuDDHa

BuDDHa


Aantal berichten : 1085
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 52
Woonplaats : Kortrijk

graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max   graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 12, 2013 9:57 am

petertoy schreef:
Stijn schreef:
BuDDHa schreef:
Stijn schreef:
Ga echt niet voor een popcorn aub.

Je moet hem laten doen! Hij zal het wel zelf ondervinden!
Misschien luistert hij wat beter de volgende keer dan! Aangezien Werner alleen maar Popcorn verkoopt gaat die waarschijnlijk een A-400 aansmeren!
No offense!

gr33tz

Ja maar ik vind het zo zonde dat iemand toch anders wil proberen en daarna dan toch verandert...waste of money
Hoewel, wie niet horen wil moet maar voelen zeker..

ja en nee ,ik wil luisteren en dat heb ik ook gedaan en ik ga niet voor de Popcorn maar Werner zij dat ik tot het weekend moest wachten ,omdat hij juist de nieuwe Dune heeft binnen gekregen en dat hij dan tijd heeft voor hem even aan de tand te voelen en hij bevestig dat de dune veel stabieler is alleen dat wel die Popcorn zelf die ondertittels zoek en dat zal ik dan zelf moeten zoeken (alleen ben ik daar niet goed )

De Dune is ook nog niet perfect....heeft een DTSHD-MA probleem in sommige films waardoor de audio steeds weg valt, 3D seamless branching hapert hij lichtjes tussen chapters (seamless branching = film is verdeeld in kleine stukjes ipv 1 m2ts bvb. vele disney films) en hij heeft ook hier en daar stabiliteits problemen waardoor je af en toe een hard reboot moet doen! Hij is ook wat trager dan zijn voorgangers en een beetje te duur....je verliest immers BD menus t.o. zijn voorganger!

gr33tz
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max   graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 12, 2013 10:02 am

Wie heeft nu menus nodig Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
petertoy

petertoy


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 29-01-13
Leeftijd : 53
Woonplaats : londerzeel sint jozef

graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: beslissing gevallen    graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 13, 2013 10:46 am

aldus de dune hd base 3D met een nas van western digital van 4 tb die uitbreidbaar is naar 8 tb Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max   graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 13, 2013 10:54 am

Gekocht?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
petertoy

petertoy


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 29-01-13
Leeftijd : 53
Woonplaats : londerzeel sint jozef

graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max   graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 13, 2013 10:59 am

Stijn schreef:
Gekocht?

ja de nas heb ik al en nog even geduld hebben voor de dune naar werner zijn telefoontje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max   graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hulp gevraagd bij aanschaf beamer
» Jullie mening horen wij graag!
» Graag verkoopadvies voor imac
» Hulp bij aankoop mediaspeler
» hulp nodig samenstellen unraidserver

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Hardware :: Opslagapparatuur (Server, NAS, Drobo, PC,...)-
Ga naar: