Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma dec 06, 2010 8:18 pm
Deze namiddag naar Salt gekeken, vond het best een entertainende film, beter dan dat ik verwacht had van commentaren te horen :-) Als je eens lekker wil je subwoofer eens testen moet je zeker eens de nieuwe Nightmare on elmstreet zien, zit daar een scene in waar ik bijna uit mijn zetel bibberde :p
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma dec 06, 2010 10:20 pm
Bwa,salt viel best wel mee.(een no brainer maar soit..ze hebben hun best gedaan) Heb wel de extended versie gezien...
Subwoofer moet ik niet echt meer testen hoor. ...buren weten/voelen best wanneer ik eens een filmpke kijk op deftig niveau. Soms heb ik wel schrik dat ik de rears en de center nog wel eens zal opblazen....die zijn maar 120 Watt op papier maar gelukkig kunnen ze blijkbaar toch wel een beke meer aan.
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di dec 07, 2010 11:02 pm
Inception... Was niet echt slecht te noemen maar ga hem toch niet 2X zien denk ik. Begrijp al die heissa errond eerlijk gezegd niet echt.
Volgens mijn persoonlijke mening proberen ze het soms zelfs "te ingewikkeld " te maken met al die niveaus maar soit... kwestie van cast en acteer niveau zit het wel goed.
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo dec 19, 2010 11:54 pm
The expendables: gewoon brainloze actie voor een stomme reden infeite.
A Christmas carol: die beelden zijn wel echt de max. Enkel spijtig dat je ziet dat hem echt voor 3D gemaakt is.(ze doen teveel hun best met dat effect) Verhaal op zich is gene vette maar zulke films blijven mij toch ontroeren. (pink effe een traantje weg)
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di dec 21, 2010 12:04 pm
Frozen:
Een film over die 3 jonge mensen die vast komen te zitten in een skilift omdat ze "vergeten" worden. Ik had er niet veel van verwacht maar wou hem toch zien. De film gaat redelijk snel voorbij wat een goed teken is. Hij voldoet dan ook aan mijn verwachtingen. Zelfs ietsje beter! Kopen: Nee, Huren of zien: JA 7/10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di dec 21, 2010 5:01 pm
De zoveelste Open Water kloon! Ook gezien!
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di dec 21, 2010 6:24 pm
BuDDHa schreef:
De zoveelste Open Water kloon! Ook gezien!
Frozen = open water clone? mja misschien wel ja.... echter bij open water eindigt het wel anders dan bij deze... en ook in een compleet andere setting dus jij vond het maar niks?
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?