Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di dec 20, 2011 10:40 am
Zookeeper 7,5/10 Met momenten een grappige film (vooral het stukje op de wedding is hilarisch). Verder maar matige film. De dieren die spreken voegen niks aan de film toe vind ik zelf. Je kan ze net zo goed weglaten... Ze zijn totaal niet grappig ofzo..
Kon beter! Jammer !
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo dec 21, 2011 4:27 pm
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma dec 26, 2011 3:35 pm
Stakesland : tja,remake van the road maar dan met vampiers en niet echt geslaagt te noemen.
Bunraku : iets ala sin city...zelfde manier van vertellen maar deze keer in kleur en vond hem op zijn eigen manier best boeiend.Cast is ook wel de moeite waard.Je moet er wel voor zijn.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do jan 05, 2012 8:31 am
Friends with benefits... Jammer had er meer van verwacht 6.5/10 Het enige positieve dat ik kan zeggen is dat er een zeer knappe hoofdrolspeelster inzit , het negatieve ervan is dat je dan ook nooit net iets meer te zien krijgt...
Sphinkx
Aantal berichten : 1642 Registratiedatum : 03-11-10 Leeftijd : 45
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do jan 05, 2012 8:33 am
Je bent haar mooi kontje vergeten... Maar naar schijnt is het niet de hare?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do jan 05, 2012 8:55 am
Sphinkx schreef:
Je bent haar mooi kontje vergeten... Maar naar schijnt is het niet de hare?
idd die kont, niet de hare? serieus? ohmy
Sphinkx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do jan 05, 2012 9:06 am
Helaas wel. Staat op IMDB onder triva...
Citaat :
Mila Kunis used a "butt double" for her character's nude scenes.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do jan 05, 2012 7:32 pm
Sphinkx schreef:
Helaas wel. Staat op IMDB onder triva...
Citaat :
ohmy lol wist niet dat je die dingen onder triva kon lezen lol
Sphinkx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do jan 05, 2012 9:43 pm
Op IMDB kan je heel veel vinden... Echt wel 1 van mijn favoriete sites...
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? vr jan 06, 2012 8:02 am
Contagion 6/10 Had er meer van verwacht Heel wat bekende acteurs, maar zo zie je goeie acteurs alleen maken nog geen goeie film Veel te langdradig, en te weinig actie voor mij...
Sphinkx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? vr jan 06, 2012 8:18 am
Gisteren laatste aflevering van S2 van Boardwalk Empire. Wat een einde... Kijk al serieus uit naar S3.
Ook laatste aflevering van S4 van Breaking Bad gezien. Zelfde probleem als met Boardwalk Empire. Serieuze cliffhanger en het lange wachten op S5 kan dus beginnen.
Verder ook voorlaatste aflevering van Deadwood. Nog 1 aflevering en S3 is gedaan. Dit is ook het laatste helaas. Normaal kwam er nog een S4 of een film maar het is helaas gecancelled
Ook nog een aflevering van Dexter. Zit nu op begin van S4 en dit is naar het schijnt het beste seizoen van allemaal. Tot nu toe bevalt dit seizoen mij ook uitstekend
djaxx
Aantal berichten : 719 Registratiedatum : 04-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? vr jan 06, 2012 9:52 pm
Sphinkx schreef:
Gisteren laatste aflevering van S2 van Boardwalk Empire. Wat een einde... Kijk al serieus uit naar S3.
Ook laatste aflevering van S4 van Breaking Bad gezien. Zelfde probleem als met Boardwalk Empire. Serieuze cliffhanger en het lange wachten op S5 kan dus beginnen.
Verder ook voorlaatste aflevering van Deadwood. Nog 1 aflevering en S3 is gedaan. Dit is ook het laatste helaas. Normaal kwam er nog een S4 of een film maar het is helaas gecancelled
Ook nog een aflevering van Dexter. Zit nu op begin van S4 en dit is naar het schijnt het beste seizoen van allemaal. Tot nu toe bevalt dit seizoen mij ook uitstekend
Ik vond het seizoen met Trinity het beste, weet ni juist welk dat weer was. Laatste is ook echt goed. Heel die reeks gewoon, Dexter is voor mij gewoon nr1 van series.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za jan 07, 2012 12:27 pm
Real steel
7,5/10 Goeie film , niet veel van verwacht, sterker dan ik dacht. Zien meer dan waard!
Sphinkx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za jan 07, 2012 7:04 pm
djaxx schreef:
Sphinkx schreef:
Ik vond het seizoen met Trinity het beste, weet ni juist welk dat weer was. Laatste is ook echt goed. Heel die reeks gewoon, Dexter is voor mij gewoon nr1 van series.
Trinity is S4. Dus dat beloofd want daar ben ik net aan bezig
djaxx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za jan 07, 2012 10:32 pm
Juist Gamer gezien, zelden zo een slechte bagger film gezien.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo jan 08, 2012 8:18 am
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo jan 08, 2012 10:15 am
Drive, al ne tijd geleden gezien, prachtig van muziek en regie and the violence :p Gisteren Hasta la vista bekeken, nice story.
Nielvm
Aantal berichten : 1074 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo jan 08, 2012 10:19 am
Ik gisteren ook hasta la vista.
Ook al in de cinema gaan kijken. Goede Belgische film
djaxx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo jan 08, 2012 3:55 pm
Stijn schreef:
Conviction 7/10 Te voorspelbaar
Ik vond die echt kei goed. Voorspelbaar, mja moet elke film dan op een totale verrassing eindigen om goed te zijn? Het ging tenslotte om een drama. Zeer goede acteerprestaties ook vond ik.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo jan 08, 2012 4:26 pm
djaxx schreef:
Stijn schreef:
Ik vond die echt kei goed. Voorspelbaar, mja moet elke film dan op een totale verrassing eindigen om goed te zijn? Het ging tenslotte om een drama. Zeer goede acteerprestaties ook vond ik.
Spoiler alert hieronder !
PAs op, ik vond hem ook goed, maar niet kei goed Alleen na de aftiteling, de tekst die er dan opkwam was even Verder vond ik ook dat hij nogal koel reageerde na zijn "vrijlating"
djaxx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo jan 08, 2012 7:53 pm
Stijn schreef:
djaxx schreef:
Stijn schreef:
Spoiler alert hieronder !
PAs op, ik vond hem ook goed, maar niet kei goed Alleen na de aftiteling, de tekst die er dan opkwam was even Verder vond ik ook dat hij nogal koel reageerde na zijn "vrijlating"
Dat had ik idd ook. Ga er niet verder op ingaan ivm spoilers. Gewoon goed filmke dan maar
Chr1st0f
Aantal berichten : 167 Registratiedatum : 11-01-11 Woonplaats : Kasterlee
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma jan 09, 2012 9:34 pm
Stijn schreef:
Drive (2011) 7.5/10 Zeker geen slechte film maar nu ook niet de hoogvlieger zoals velen zeggen.
Soundtrack is wel zalig ! Geweld is net een tikje erover vind ik.
Kan me hier volledig bij aansluiten. De OST heb ik ook al gedownload
Verder nog Killer Elite gezien, ik had er niets van verwacht want ik ben echt geen Statham fan, maar hij viel wel mee 7/10.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? vr jan 13, 2012 7:12 am
From paris with love 6/10 Enkel op het einde van de film begon het interessant te worden..
predator
Aantal berichten : 283 Registratiedatum : 09-07-11
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? vr jan 13, 2012 7:57 am
trespass 6.5/10 valt wel mee maar zeker geen super film
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?