Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do apr 19, 2012 9:12 am
Sphinkx schreef:
Het is idd maar niets... Eens je begint met series van betaal TV boeien de series van andere zenders veel minder...
Liever een seizoen met 10 - 13 hoogstaande afleveringen dan 20 - 24 met een dozijn "filler" afleveringen tussen.
Nog zo een is Supernatural...vroeger was het nog boeiend maar ze hadden beter seizoen 7 gelaten voor wat het is!
Sphinkx
Aantal berichten : 1642 Registratiedatum : 03-11-10 Leeftijd : 45
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do apr 19, 2012 9:18 am
Daar moet ik nog aan beginnen... Heb wel alles al staan maar nog geen enkele aflevering gezien. Hetzelfde voor Fringe...
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do apr 19, 2012 10:39 am
Harry Potter and THE prisoner of azkaban
7/10
StefaanD
Aantal berichten : 699 Registratiedatum : 04-11-10 Leeftijd : 58
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do apr 19, 2012 10:55 am
Stijn schreef:
StefaanD schreef:
Je doet jezelf wat aan Stijn deze week Vraag me af kijk je die dan ook volledig uit ?
yep, hoe slecht ze ook zijn, zijn er maar een vijftal in mn leven dak ooit uitgezet heb :p en nee ik ken ze niet meer.
Normaal kijk 'k ook altijd een film uit, valt me zelden voor dat dit niet gebeurd.
Laatste die 'k me kan herinneren is Tropic Thunder ... Ben Stiller bwargh kan niet overweg met die gast
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do apr 19, 2012 11:03 am
Ik snap de hype rond hp overigens ook niet!
jvanhambelgium
Aantal berichten : 400 Registratiedatum : 07-12-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do apr 19, 2012 3:39 pm
Heb een occazie Bluray'ke "Kung Fu Hustle" gekocht voor enkele euries. Heb enkele scene's gezien bij Klink Beter tijdens het subwoofer-weekend en het is een vette film als je van het genre kan genieten!
Nu nog effe wachten tot m'n gordijn klaar is ;-( De dagen beginnen serieus te lengen en vooraleer het echt goed donker is op zolder...
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do apr 19, 2012 8:02 pm
jvanhambelgium schreef:
Heb een occazie Bluray'ke "Kung Fu Hustle" gekocht voor enkele euries. Heb enkele scene's gezien bij Klink Beter tijdens het subwoofer-weekend en het is een vette film als je van het genre kan genieten!
Nu nog effe wachten tot m'n gordijn klaar is ;-( De dagen beginnen serieus te lengen en vooraleer het echt goed donker is op zolder...
LOL was je zo onder de indruk?
jvanhambelgium
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do apr 19, 2012 8:18 pm
BuDDHa schreef:
jvanhambelgium schreef:
LOL was je zo onder de indruk?
Dat soort films liggen me wel ... qua be.eld en geluid is het hier met myn Epson en Svs wel een serieus trapje hoger ;-) Maar voor zo'n klein schattig kamertje niet slecht gedaan
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma apr 23, 2012 10:41 am
De hsdd van het ht forum : heb hem 1 keer kunnen bekijken op de plasma na enige moeite maar toen ik dag daarna op de projector wou kijken was het gedaan met de pret. De ud8004 heeft moeite om de schijf te lezen en ik krijg steeds de melding no disk. Blijkbaar ben ik niet de enige maar hebben er meer (top end) spelers er last van.
Soit wat ik ervan heb kunnen zien en horen is dat de kwaliteit wel degelijk hoog ligt op zowel beeld als geluid ( ik had enkel last van een trillend beeld op de scene van Avatar op de plasma maar op de pc speelde de disk normaal.) Chapeau voor de makers.
Ze zijn bezig met het probleem en komen hopelijk snel met een oplossing.
jvanhambelgium
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma apr 23, 2012 10:51 am
skoebiedoe schreef:
De hsdd van het ht forum : heb hem 1 keer kunnen bekijken op de plasma na enige moeite maar toen ik dag daarna op de projector wou kijken was het gedaan met de pret. De ud8004 heeft moeite om de schijf te lezen en ik krijg steeds de melding no disk. Blijkbaar ben ik niet de enige maar hebben er meer (top end) spelers er last van.
Soit wat ik ervan heb kunnen zien en horen is dat de kwaliteit wel degelijk hoog ligt op zowel beeld als geluid ( ik had enkel last van een trillend beeld op de scene van Avatar op de plasma maar op de pc speelde de disk normaal.) Chapeau voor de makers. Ze zijn bezig met het probleem en komen hopelijk snel met een oplossing.
Ja,ik heb die demo gewoon gedownload ipv via schijfjes te werken.Beel en Geluid zijn goed...de Pulse demo haalt het onderste uit je sub...hier rammelt de deurkozijn en muur alsof er een kleine aardbeving is ... Overall zeker een leuke disc!
StefaanD
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma apr 23, 2012 3:37 pm
Ga die HSDD blu-ray vanavond eens proberen op mijn Oppo BDP-93. Er schijnen zowieso problemen te zijn met afspelen op een Oppo 83 en nu blijkbaar ook op Marantz.
Sphinkx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di apr 24, 2012 6:48 am
Ik denk dat ik iets gemist heb...
Waar kan je die disc kopen? Ik wil ook nog wel eens een testje doen :p
Gisteren naar Mission: Impossible Ghost Protocol gekeken. Goeie film. 7.5/10
StefaanD
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di apr 24, 2012 9:10 am
Ter bevestiging de HSDD speelt perfect af in mijn Oppo 93
Sphinx, zie dit draadje op htforum.nl, best een PM sturen naar frankp
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di apr 24, 2012 10:37 am
the heavy 5/10
Sphinkx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di apr 24, 2012 11:12 am