Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !

IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

Welke film heb je zopas in je HT bekeken?

Ga naar beneden 
+20
sam
rakker
daxie
WernerP
xtian
Cuball
Chr1st0f
squeek
jvanhambelgium
eyn093
kristofb
Powerray
Sphinkx
skoebiedoe
Thomas Gabriel
BuDDHa
StefaanD
Nielvm
djaxx
Stijn
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Sphinkx

Aantal berichten : 1642
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 45

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimedo apr 19, 2012 9:01 am

Het is idd maar niets... Eens je begint met series van betaal TV boeien de series van andere zenders veel minder...

Liever een seizoen met 10 - 13 hoogstaande afleveringen dan 20 - 24 met een dozijn "filler" afleveringen tussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Sphinkx
BuDDHa

BuDDHa

Aantal berichten : 1085
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 53

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimedo apr 19, 2012 9:12 am

Sphinkx schreef:
Het is idd maar niets... Eens je begint met series van betaal TV boeien de series van andere zenders veel minder...

Liever een seizoen met 10 - 13 hoogstaande afleveringen dan 20 - 24 met een dozijn "filler" afleveringen tussen.

Nog zo een is Supernatural...vroeger was het nog boeiend maar ze hadden beter seizoen 7 gelaten voor wat het is!
Sphinkx

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimedo apr 19, 2012 9:18 am

Daar moet ik nog aan beginnen... Heb wel alles al staan maar nog geen enkele aflevering gezien. Hetzelfde voor Fringe...
Stijn
Admin
Stijn

Aantal berichten : 6574

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimedo apr 19, 2012 10:39 am

Harry Potter and THE prisoner of azkaban

7/10
https://htff.actieforum.com
StefaanD

StefaanD

Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 58

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimedo apr 19, 2012 10:55 am

Stijn schreef:
StefaanD schreef:
Je doet jezelf wat aan Stijn deze week Very Happy Vraag me af kijk je die dan ook volledig uit ?

yep, hoe slecht ze ook zijn, zijn er maar een vijftal in mn leven dak ooit uitgezet heb :p en nee ik ken ze niet meer.

Normaal kijk 'k ook altijd een film uit, valt me zelden voor dat dit niet gebeurd.

Laatste die 'k me kan herinneren is Tropic Thunder ... Ben Stiller bwargh kan niet overweg met die gast Mad
Stijn
Admin
Stijn

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimedo apr 19, 2012 11:03 am

Ik snap de hype rond hp overigens ook niet!
jvanhambelgium

jvanhambelgium

Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 07-12-10

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimedo apr 19, 2012 3:39 pm

Heb een occazie Bluray'ke "Kung Fu Hustle" gekocht voor enkele euries.
Heb enkele scene's gezien bij Klink Beter tijdens het subwoofer-weekend en het is een vette film als je van het genre kan genieten!

Nu nog effe wachten tot m'n gordijn klaar is ;-( De dagen beginnen serieus te lengen en vooraleer het echt goed donker is op zolder...
BuDDHa

BuDDHa

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimedo apr 19, 2012 8:02 pm

jvanhambelgium schreef:
Heb enkele scene's gezien bij Klink Beter tijdens het subwoofer-weekend en het is een vette film als je van het genre kan genieten!

Nu nog effe wachten tot m'n gordijn klaar is ;-( De dagen beginnen serieus te lengen en vooraleer het echt goed donker is op zolder...

LOL was je zo onder de indruk? Very Happy
jvanhambelgium

jvanhambelgium

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimedo apr 19, 2012 8:18 pm

BuDDHa schreef:
jvanhambelgium schreef:

LOL was je zo onder de indruk? Very Happy

Dat soort films liggen me wel ... qua be.eld en geluid is het hier met myn Epson en Svs wel een serieus trapje hoger ;-) Maar voor zo'n klein schattig kamertje niet slecht gedaan
BuDDHa

BuDDHa

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimedo apr 19, 2012 10:30 pm

Yo,

Zopas Haywire gezien...lekker spannende thriller met kick-as wijf!

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 2jDTZ
Stijn
Admin
Stijn

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimevr apr 20, 2012 10:46 am

Gisteren finale spartacus vengeance, seizoen krijgt een 8
Vanmorgen Sherlock Holmes' 2 krijgt een 7,3
skoebiedoe

Aantal berichten : 956
Leeftijd : 56

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimezo apr 22, 2012 4:29 pm

Undead : de moeite niet,echt niet laat gewoon links liggen.

Texas killingfields : ondanks dat het soms wat traag ging viel het nog best goed mee.
jvanhambelgium

jvanhambelgium

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimezo apr 22, 2012 6:31 pm

Gisteren "Water For Elephants" gezien...zeer rustige film maar eigenlijk goed van kunnen genieten, dus 7.5/10
Stijn
Admin
Stijn

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimezo apr 22, 2012 7:50 pm

Contraband, nie slecht 7/10
Stijn
Admin
Stijn

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimema apr 23, 2012 9:00 am

Gamer, bah
2/10
skoebiedoe

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimema apr 23, 2012 10:41 am

De hsdd van het ht forum : heb hem 1 keer kunnen bekijken op de plasma na enige moeite maar toen ik dag daarna op de projector wou kijken was het gedaan met de pret.
De ud8004 heeft moeite om de schijf te lezen en ik krijg steeds de melding no disk.
Blijkbaar ben ik niet de enige maar hebben er meer (top end) spelers er last van.

Soit wat ik ervan heb kunnen zien en horen is dat de kwaliteit wel degelijk hoog ligt op zowel beeld als geluid ( ik had enkel last van een trillend beeld op de scene van Avatar op de plasma maar op de pc speelde de disk normaal.)
Chapeau voor de makers.

Ze zijn bezig met het probleem en komen hopelijk snel met een oplossing.Wink
jvanhambelgium

jvanhambelgium

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimema apr 23, 2012 10:51 am

skoebiedoe schreef:
De hsdd van het ht forum : heb hem 1 keer kunnen bekijken op de plasma na enige moeite maar toen ik dag daarna op de projector wou kijken was het gedaan met de pret.
De ud8004 heeft moeite om de schijf te lezen en ik krijg steeds de melding no disk.
Blijkbaar ben ik niet de enige maar hebben er meer (top end) spelers er last van.

Soit wat ik ervan heb kunnen zien en horen is dat de kwaliteit wel degelijk hoog ligt op zowel beeld als geluid ( ik had enkel last van een trillend beeld op de scene van Avatar op de plasma maar op de pc speelde de disk normaal.)
Chapeau voor de makers.
Ze zijn bezig met het probleem en komen hopelijk snel met een oplossing.Wink

Ja,ik heb die demo gewoon gedownload ipv via schijfjes te werken.Beel en Geluid zijn goed...de Pulse demo haalt het onderste uit je sub...hier rammelt de deurkozijn en muur alsof er een kleine aardbeving is ...
Overall zeker een leuke disc!
StefaanD

StefaanD

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimema apr 23, 2012 3:37 pm

Ga die HSDD blu-ray vanavond eens proberen op mijn Oppo BDP-93. Er schijnen zowieso problemen te zijn met afspelen op een Oppo 83 en nu blijkbaar ook op Marantz.
Sphinkx

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimedi apr 24, 2012 6:48 am

Ik denk dat ik iets gemist heb...

Waar kan je die disc kopen? Ik wil ook nog wel eens een testje doen :p

Gisteren naar Mission: Impossible Ghost Protocol gekeken. Goeie film. 7.5/10
StefaanD

StefaanD

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimedi apr 24, 2012 9:10 am

Ter bevestiging de HSDD speelt perfect af in mijn Oppo 93

Sphinx, zie dit draadje op htforum.nl, best een PM sturen naar frankp
Stijn
Admin
Stijn

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimedi apr 24, 2012 10:37 am

the heavy
5/10
Sphinkx

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimedi apr 24, 2012 11:12 am

Thx voor de link. Heb er ook 1tje besteld Very Happy
skoebiedoe

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimedi apr 24, 2012 6:11 pm

StefaanD schreef:
Ter bevestiging de HSDD speelt perfect af in mijn Oppo 93

Sphinx, zie dit draadje op htforum.nl, best een PM sturen naar frankp

Zo ziede maar dat ze in een oppo slechts goedkope lasers gebruiken.

lol! Shocked Evil or Very Mad Twisted Evil Twisted Evil

Nee,veel plezier ermee.Wink
Ik wacht nog wel effe op de sony schijf en hoop dat ik er meer geluk mee heb.Wink
Nielvm

Aantal berichten : 1074

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimema mei 07, 2012 2:17 pm

Chronicle

Totaal iets anders van verwacht, maar was wel goed. 8/10
Sphinkx

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitimema mei 07, 2012 2:25 pm

Dat was bij mij hetzelfde... Genre stond mij aan als ik op imdb keek. Kreeg ook goede punten.

Begin deed mij eerst denken aan een goedkope TV film dat op 5TV zou spelen. Maar gelukkig kwam daar snel verandering in Very Happy
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 33 Icon_minitime

Welke film heb je zopas in je HT bekeken?
Terug naar boven 
Pagina 33 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat is je favoriete genre van film?
» Welke film/serie is laatst bijgekomen in je collectie?
» Digitaliseren film collectie
» Welke film heb je op dvd gekocht?
» Hoe groot is je film / serie collectie?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Films en Series :: Bestaande films-
Ga naar: