Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do maa 22, 2012 9:10 pm
The land that time forgot : en de tijd had er dus alle redenen voor...nog zo een b-film klucht maar toch al iets van betere kwaliteit...enkel het 5.1 geluidsspoor zijn ze wel vergeten ook al kan je het aanvinken bij de instellingen.
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo maa 28, 2012 3:41 pm
StefaanD schreef:
skoebiedoe schreef:
Sandsharks: jaws on the beach....waar blijven ze het toch halen Wel origineel gevonden...vissen die zwemmen in het zand.
vreemde films kijk je de laatste tijd.
Ach,dat zijn zo van die budget filmpkes die ik eens meegrabbel. Soms zitten daar wel goede tussen maar kan dus ook dik tegenslagen.
Deze heb ik ook al eens bekeken : Merlin,war of the dragons : nog zo een budget filmpke maar heb hem afgezet toen er iemand met een paard over een hele vlakke weg aan het rijden was,denk niet dat er in de tijd van de draken,tovenaars en ridders al asfalt op de weg lag.
Contagion : tja,vond hem wat tegenslagen,niet echt karakter opbouw,weinig spanning de film kabbelde zo wat voort....
Drive : Voor mij toch niet "de film van het jaar" hoor.Vrij traag op gang komend,beetje langdradig,weinig echte actie.
Real steel : boksende robots...tja mensen zijn nu vervangen door robots maar om te winnen hebben ze nog altijd de mensen nodig...en de rest is weer dat typische Amerikaans heldendom heroisme,je weet wel .
Killer elite : vond deze nog vrij goed,rauwe actie,vrij goede cast,goed acteer werk,viel heel goed mee
jvanhambelgium
Aantal berichten : 400 Registratiedatum : 07-12-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo maa 28, 2012 4:17 pm
Stijn schreef:
SBS en al zo indrukwekkend?
Heb gisteren ook even Kuifje 3D (half SBS) opgezet en dus tevens m'n Epson op 3D op m'n scherm kunnen zien voor de 1e keer. Pretty impressive....
Heb de Epson al in 3D zien spelen op de shootout, maar hier wel op een nog groter scherm en geen issues met te weinig licht ;-)
jvanhambelgium
Aantal berichten : 400 Registratiedatum : 07-12-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do maa 29, 2012 5:55 am
Heb ook de DVD van "Hasta La Vista" ne keer gekeken. Vond ik eigenlijk een leuke film!
PS : Als je altijd 1080p ziet op de projector is een "terugval" naar DVD toch wel even schrikken ... niet echt "slecht" hoor maar wat een verschil ;-)
StefaanD
Aantal berichten : 699 Registratiedatum : 04-11-10 Leeftijd : 58
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do maa 29, 2012 8:36 am
1080p is ook niet altijd wat het zou moeten zijn. War of the Worlds BD is een goed voorbeeld. Deze laatst op een projectiescherm gezien ... en yikkes dat noem 'k geen filmgrain meer
Nu geen idee of het Spielberg zijn bedoeling was om WotW zo korrelig te filmen, iemand ?
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do maa 29, 2012 4:09 pm
StefaanD schreef:
1080p is ook niet altijd wat het zou moeten zijn. War of the Worlds BD is een goed voorbeeld. Deze laatst op een projectiescherm gezien ... en yikkes dat noem 'k geen filmgrain meer
Nu geen idee of het Spielberg zijn bedoeling was om WotW zo korrelig te filmen, iemand ?
Was dus de bedoeling van Spielberg,ze hebben daar expres Gedaan zodat de film "echter" zou overkomen.
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za maa 31, 2012 6:48 am
Yo,
Gisteren avond The Darkest Hour gezien...was ontspannend maar niet subliem! Gewoon actie en verstand op nul! CGI was ook niet al te denderend, misschien nadeel van een groot scherm,alhoewel...
StefaanD
Aantal berichten : 699 Registratiedatum : 04-11-10 Leeftijd : 58
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za maa 31, 2012 7:30 am
Fouten ga je nu natuurlijk veel sneller spotten op zo'n groot scherm
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za maa 31, 2012 10:37 am
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo apr 01, 2012 8:25 am
In time : vond het concept wel origineel,verhaal was wat flauwtjes maar er zat toch nog genoeg snelheid in om te blijven kijken het einde was wel een beetje rommelig maar kom, voor mij komt hem in de klasse van valt nog goed mee.
Tower heist : tja,viel best mee om zo eens een avondje met de familie naar te kijken.
Cleopatra (deel 1) : blijft een golden oldie klassieker,toch wel netjes dat ze het licht treillen van het beeld in de begin generiek mee hebben overgenomen. Je ziet dat het een oude film is maar chapeau voor de toenmalige setbouwers , is mischien een beete te lang maar gelukkig lassen ze een pauze in. (straks deel2)
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma apr 02, 2012 8:38 am
In Time vond ik maar niets! Veel te ver gezocht!
Gisteren naar The Devide gekeken en het verhaal gaat over totaal iets anders dan ik dacht: eerst dacht ik dat het over een groepje mensen ging gaan die zich moeten verschansen tegen een onbekende vijand maar het gaat véél meer over hoe mensen zich degenereren tot monsters in een post apocalyptische wereld! Was niet slecht maar wel wreed.....maar wel een lange tijd geleden dat ik Michael Biehn (Terminator,Aliens en Abyss) en Rosanne Arquette(pulp fiction, the big blue) heb zien schitteren op het witte doek! Look @ own risk!