Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !

IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

Welke film heb je zopas in je HT bekeken?

Ga naar beneden 
+20
sam
rakker
daxie
WernerP
xtian
Cuball
Chr1st0f
squeek
jvanhambelgium
eyn093
kristofb
Powerray
Sphinkx
skoebiedoe
Thomas Gabriel
BuDDHa
StefaanD
Nielvm
djaxx
Stijn
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Sphinkx

Aantal berichten : 1642
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 45

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimema feb 20, 2012 10:23 am

Eerste uit die reeks dat ik gezien heb. Ga dus de rest ook eens checken...

Zondag is het bij mij meestal een gedachten op 0 filmdag. Dus zo'n film is dan perfect Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Sphinkx
djaxx

Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimema feb 20, 2012 4:08 pm

Sphinkx schreef:
Eerste uit die reeks dat ik gezien heb. Ga dus de rest ook eens checken...

Zondag is het bij mij meestal een gedachten op 0 filmdag. Dus zo'n film is dan perfect Razz

Man man, ge gaat die andere echt super vinden.

Harold and kumar go to White castle is de eerste,
harold and kumar escape from guantanamo bay is de tweede.

Kapot gaan Smile
Sphinkx

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimema feb 20, 2012 8:03 pm

Dat klinkt veelbelovend Very Happy

Net Sleeping Beauty gezien. Een heel mooie Emily Browning maar jammer genoeg wel een saaie film. Gebeurd amper iets in de film. Is bedoeling mysterieus en artistiek over te komen maar zo komt het bij mij totaal niet over.

skoebiedoe

Aantal berichten : 956
Leeftijd : 56

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimedi feb 21, 2012 9:57 pm

Paladin....: t'zou met draakjes moeten zijn en was al een tijdje geleden dat ik nog zo eens een filmpje had gezien maar het was eerder 90% een love storie,het beestje kwam er amper in voor...Sad .....t'sap was de kool niet waard dus.Tja shit happens!
Sphinkx

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimedi feb 21, 2012 10:04 pm

50/50

Goeie film... Niet te dramatisch in beeld gebracht en met een grappige ondertoon regelmatig. Daardoor blijft het toch een beetje luchtig. Mooie job geleverd hoe zo'n onderwerp hier in beeld is gebracht.
djaxx

Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimeza feb 25, 2012 8:02 pm

Straw dogs

Saaie voorspelbare brok, totaal geen diepgang in het verhaal ofzo.
skoebiedoe

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimeza feb 25, 2012 9:25 pm

Allee weer een setje gezien....

In thename off the king 2 : tja,echt gene vette te noemen en dolfke word oud.

Dead heads : tja,voor de liefhebbers van dat genre...

Apollo 18 : tja,waar gebeurt of niet....we zullen het nooit weten zekers.Wel een beetje origineel door het gebruik van zogenaamde originele footage...verhaal zelf was wel een beetje ver gezocht maar soit,viel nog mee.

Friends with Benefits : viel nog heel goed mee,kon af en toe nog eens lachen dus ....niet echt slecht te noemen.
Stijn
Admin
Stijn

Aantal berichten : 6574

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimema feb 27, 2012 1:34 pm

Immortals

Ik heb deze op bluray gezien. Waanzinnig mooi beeld en geluid...
Helaas jammer dat ik de bk xxls400 sub niet meer thuis staan had, dit gewoonweg alles wegblazen :p maar daar kan de film niet aan doen. De film zelf is qua verhaal ietwat mager , maar het beeld en geluid maken dat enigszins recht. Al bij al toch wel een leuk popcorn filmpje. Misschien zelfs iets beter dan Clash of the titans..

7.2/10
https://htff.actieforum.com
Sphinkx

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimema feb 27, 2012 2:36 pm

Zondag = Filmdag

The Adventures of TinTin

Leuke avonturenfilm met uiteraard veel nostalgie in. Toen ze bekend maakten welke techniek ze gingen gebruiken had ik zware bedenkingen maar dit was totaal onterecht. Alles word supermooi in beeld gebracht. Ik vond TinTin een stuk sterker dan Rango. Ook al heeft die laatste de Oscar voor beste animatiefilm gewonnen. TinTin had zelfs geen nominatie Evil or Very Mad
8/10

Harold and Kumar go to White Castle

Terug een leuke comedy. Niet constant haha grappig maar heel aangenaam. Ik ben wel geen 'blower' dus een deel van de humor zal allicht wel verloren gaan bij mij...
6.5/10

Bekijk het een beetje in een rare volgorde vermits ik de 3de vorige zondag gezien heb. Volgende zondag allicht de 2de Razz
skoebiedoe

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimedo maa 01, 2012 8:59 pm

The thing ( remake) : bwa,was niet echt slecht maar kan niet tippen aan het origineel.
Sphinkx

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 02, 2012 12:57 pm

Dat is toch geen remake? Eerder een prequel... Want de film eindigt op dezelfde manier dat de andere start Razz
BuDDHa

BuDDHa

Aantal berichten : 1085
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 53

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 02, 2012 1:08 pm

Sphinkx schreef:
Dat is toch geen remake? Eerder een prequel... Want de film eindigt op dezelfde manier dat de andere start Razz

Best eens de originele film van 1982 nog eens bekijken...is wel degelijk remake!

gr33tz
Sphinkx

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 02, 2012 1:17 pm

Ja?

Origineel is idd wel tijdje geleden. Maar ik dacht dat die begon met de scene van een "zot" die uit een helikopter aan het schieten was naar een hond. Die komen dan andere onderzoekers tegen en die nemen die hond in bescherming. Zo start dan het verhaal van de originele The Thing...

In origineel is er ook nooit sprake van Aliens.
BuDDHa

BuDDHa

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 02, 2012 1:29 pm

Sphinkx schreef:
Ja?

Origineel is idd wel tijdje geleden. Maar ik dacht dat die begon met de scene van een "zot" die uit een helikopter aan het schieten was naar een hond. Die komen dan andere onderzoekers tegen en die nemen die hond in bescherming. Zo start dan het verhaal van de originele The Thing...

In origineel is er ook nooit sprake van Aliens.

Jawel ze vinden ook een UFO onder het ijs! Ze hebben gewoon een remake gemaakt met hier en daar wat veranderingen! Die hond hebben ze eruit gelaten!
Sphinkx

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 02, 2012 1:35 pm

Ah. Vergissing van mij dan. Wist echt niet meer dat de 1982 film ook met een UFO was... Want ik was er echt van overtuigd dat we in de 1982 versie niet wisten waarvan The Thing kwam. Terwijl dat met deze versie wel duidelijk is dat het over een soort alien gaat... Dacht ook dat die begon met die helikopter scene waarmee de nieuwe versie mee stopt.

Zal origineel idd nog eens moeten bekijken. Veel te lang geleden dus Embarassed
BuDDHa

BuDDHa

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 02, 2012 1:43 pm

Sphinkx schreef:
Ah. Vergissing van mij dan. Wist echt niet meer dat de 1982 film ook met een UFO was... Want ik was er echt van overtuigd dat we in de 1982 versie niet wisten waarvan The Thing kwam. Terwijl dat met deze versie wel duidelijk is dat het over een soort alien gaat... Dacht ook dat die begon met die helikopter scene waarmee de nieuwe versie mee stopt.

Zal origineel idd nog eens moeten bekijken. Veel te lang geleden dus Embarassed

Na wat onderzoek blijkt dat je toch gelijk hebt! Was wat aan het twijfelen en blijkt nu dat ze geprobeerd hebben deze film als prequel te maken!
De 1982 film begint met Noren die vanuit een helikopter een hond proberen te doden en éénmaal op een Amerikaanse basis sterven de Noren en overleeft de besmette hond! Nu de nieuwe versie eindigt niet met een hond maar vertelt hoe die Noren op hun Noorse basis dit ruimteschip gevonden hebben! In de Prequel hebben ze trouwens de volledige Noorse basis nagebouwd met de plannen uit 1982! In de Thing 1982 gaan ze trouwens op onderzoek naar die Noorse basis en vinden een verwoeste en uitgebrandde basis!
Dus is inderdaad een prequel wat mij nog niet opgevallen was!

Weer wat wijzer..alleen deze kan nooit het niveau halen uit 1982!
Sphinkx

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 02, 2012 1:49 pm

Ah Very Happy

Het niveau word idd niet gehaald. Maar ik vond de film wel nog goed. The Thing uit 1982 is 1 van de beste horror/thriller ooit. Dus beter doen was sowieso al een heel moeilijke opgave...

Maar ze hebben wel hun werk goed gedaan dus met deze prequel. Dat moet zeker gewaardeerd worden...
skoebiedoe

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimevr maa 02, 2012 4:47 pm

De link met de hond is wel degelijk aanwezig hoor....je moet maar eens de aftitteling bekijken...maar voor mij blijft het een remake...maar is infeite een prequel

Surround zat wel tamelijk goed ( zeker die scene met dat rondkruipende hand) .Wink
skoebiedoe

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimeza maa 03, 2012 7:01 pm

TinTin : amai,beeld ervan chapeau maar het geluidspoor trekt op nietveel.
Kwestie van verhaal,tja stripverhaal.

The 3 musketeers (2011) : Op zich is de film niet slecht,sterke cast,goed geacteerd effecten mischien een beetje overdreven en over the top maar het hoorde erbij.
skoebiedoe

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimezo maa 04, 2012 5:14 pm

Abduction : zoveelste tiener held en op het einde heeft hem het meisje film....zou hij de nieuwe Tom Cruise worden ( Nathan en spionage ....)
skoebiedoe

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimezo maa 18, 2012 5:03 pm

The revenant : filmpke over een kruising van zombie met vampier....mischien grappig voor de die hards maar ik vond hem eerder vervelend.

Dreamhouse : thriler en zat nog vrij goed in elkaar vond ik.
In het begin hadden ze mij ook liggen dus....heb er van genoten maar voor anderen kan het mischien saai overkomen.

Mr.&Mrs. Lee: is dus een koreiaanse remake van mr& mrs Smith maar dan van een heeel heeel laag niveau.Heb hem gewoon afgezet.

Spykids 4 : bwa,van hetzelfde niveau als de voorgaande...niet echt slecht maar ook niet echt goed...

Forrest gump : damm,blijft toch een sterke film....goeie acteer prestaties goeie passende muziek....klasse film gewoon.
skoebiedoe

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimedi maa 20, 2012 8:55 pm

Terminators: ver van weg blijven...echt de moeite niet waard....
Stijn
Admin
Stijn

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimewo maa 21, 2012 11:37 am

skoebiedoe schreef:
Terminators: ver van weg blijven...echt de moeite niet waard....

op welke heb je het nu?
1,2,3,4 of serie of nog iets anders?

ik helaas niks meer gezien, verlang er wel naar
skoebiedoe

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimewo maa 21, 2012 11:49 am

Iets anders.
De film noemt terminators,de kaft belooft veel maar .....de rest trekt op niks,zelfs de mixing van het geluid is slecht gedaan...nog slechter dan een b-film
Stijn
Admin
Stijn

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitimewo maa 21, 2012 12:14 pm

ah ken ik niet, gelukkig Wink
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 30 Icon_minitime

Welke film heb je zopas in je HT bekeken?
Terug naar boven 
Pagina 30 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat is je favoriete genre van film?
» Welke film/serie is laatst bijgekomen in je collectie?
» Digitaliseren film collectie
» Welke film heb je op dvd gekocht?
» Hoe groot is je film / serie collectie?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Films en Series :: Bestaande films-
Ga naar: