Aantal berichten : 283 Registratiedatum : 09-07-11
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di aug 16, 2011 5:44 pm
Stijn schreef:
Ik wist trouwens niet dat "walter" uit fringe, in lotr meedeed
OMG!
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo aug 17, 2011 11:03 am
steven007 schreef:
Stijn, nu ben je me kwijt. "Walter" ??
ja
John Noble, speelt Walter Bishop in serie Fringe, en doet blijkbaar ook in lotr deel 2&3 mee
djaxx
Aantal berichten : 719 Registratiedatum : 04-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za aug 20, 2011 10:56 pm
The adjustement bureau. Vond het echt een slechte film. Zal misschien wel aan mij liggen maar kvond er echt geen bal aan, na een uur in de vuilbak gegooid.
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo aug 21, 2011 10:01 am
Lord of the rings EE volledig bekeken dus.
Wat me nu wel een beetje meer opvalt is dat je de trukage een beetje beter ziet. Bij sommige scenes valt het wel op dat de achterkant nadien is bijgevoegd bv. en bij de dvd versie zie je dat minder omdat het beeld zachter is.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo aug 21, 2011 11:13 am
skoebiedoe schreef:
Lord of the rings EE volledig bekeken dus.
Wat me nu wel een beetje meer opvalt is dat je de trukage een beetje beter ziet. Bij sommige scenes valt het wel op dat de achterkant nadien is bijgevoegd bv. en bij de dvd versie zie je dat minder omdat het beeld zachter is.
vind ik ook
Chr1st0f
Aantal berichten : 167 Registratiedatum : 11-01-11 Woonplaats : Kasterlee
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo aug 21, 2011 7:22 pm
Rundskop: goede film, maar wel een beetje raar 7.5/10 The Lincoln Lawyer: ik had er niets van verwacht, maar deze viel zeer goed mee 7.5/10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di aug 23, 2011 11:27 am
In de bioscoop: The rise of the planet of the apes 7/10 Conan the barberian 6/10
Thuis: Armored 5.5/10
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di aug 23, 2011 11:29 am
sam schreef:
In de bioscoop: The rise of the planet of the apes 7/10 Conan the barberian 6/10
2 die ik MOET zien. Ik lees overal wel goeie commentaren over rise of the planet apes. ERG benieuwd! Conan valt tegen ja? Zag er nochtans ook goed uit.
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di aug 23, 2011 11:36 am
Stijn schreef:
sam schreef:
2 die ik MOET zien. Ik lees overal wel goeie commentaren over rise of the planet apes. ERG benieuwd! Conan valt tegen ja? Zag er nochtans ook goed uit.
De apen zijn goed! Ik was aangenaam verrast en van mij mag er gerust een sequel komen! Conan was zeker en vast niet slecht. De setting ligt mij misschien iets minder (ben nooit echt zo voor Xena en dergelijke settings geweest), vandaar een lagere score. Maar hij is zeker het bekijken waard.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di aug 23, 2011 11:47 am
Aanschaf op bluray waard dus
Sphinkx
Aantal berichten : 1642 Registratiedatum : 03-11-10 Leeftijd : 45
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di aug 23, 2011 11:51 am
Er zijn natuurlijk al sequals op rise of the planet apes
Al een 5tal denk ik
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di aug 23, 2011 12:01 pm
ik wil wel een reboot starting met deze planet of the apes. Vond de andere maar niks!
Sphinkx
Aantal berichten : 1642 Registratiedatum : 03-11-10 Leeftijd : 45
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di aug 23, 2011 12:16 pm
Originele ooit gezien maar dat is al gemakkelijk 15 jaar geleden ofzo. Zoals regelmatig met films met veel sequals ging het niveau wel naar beneden.
In 2001 heeft Burton al eens geprobeerd met een reboot door de eerste opnieuw te filmen. Dat was helaas geen succes... Maar dergelijke soorten film is niet altijd voor hem weg gelegd...
Rise staat in ieder geval ook op mijn verlanglijst.
djaxx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za aug 27, 2011 6:53 pm
Heb eindelijk de nieuwe Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides eens bekeken. Had al van de meeste mensen gehoord dat het de zwakste in de reeks was en eigenlijk is het wel zo. Ik verwachte dus niet echt te gaan genieten maar damn, zeer leuke film toch wel met een sterke en vooral heel lekkere Penelope. Film is voor mij zeker geslaagd. Mooi beeld en geluid ook.
djaxx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za aug 27, 2011 9:34 pm
Juist Hobo with a shotgun bekeken. Niet echt mijn ding maar er zaten wel wat leuke scenes in
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo aug 28, 2011 5:12 am
Ik moet pirates ook nog zien
Nielvm
Aantal berichten : 1074 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo aug 28, 2011 7:43 am
Ik vertik het om de laatste pirates te zien, vond de vorige films al zo slecht.
Gisteren iron man 2 herzien, blijft leuke film.
Binnenkort op het programma: nieuwe x-men, water for elephants, thor,... Leuke tijden...
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo aug 28, 2011 7:44 am
Nielvm schreef:
Gisteren iron man 2 herzien, blijft leuke film.
Binnenkort op het programma: nieuwe x-men, water for elephants, thor,... Leuke tijden...
Inderdaad leuke tijden
djaxx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo aug 28, 2011 8:24 am
Nielvm schreef:
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo aug 28, 2011 9:27 am
Battle los Angeles : Heeft alles wat een goede schiet en actie film moet hebben. Niet teveel karakter uitwerking,geen sociale drama's,geen sex.....gewoon snelle harde actie en ontploffingen van hier tot ginder. Enkel had de daadwerkelijke invasie een beetje meer uitwerking gemogen (nu ging het nogal snel) en natuurlijk het Amerikaans heroisme was ook niet afwezig Eerst rammel krijgen en dan plots effe heel den boel effe opkuisen. Al bij al geen teleurstelling.
Sanctum : Deze is gewoonweg teleurstellend zelfs als documentaire achtige film. Oké gebasseerd op een waar gebeurt verhaal maar dat het dan zo saai,cliché moet zijn...ikzelf had geen harde actie of monsters verwacht maar toch wel een beetje meer uitwerking van de karakters en meer drama....nu verliep alles zo saai. Ook had ik veel mooiere beelden verwacht dan hetgeen ze hier laten zien... Soit,
Chr1st0f
Aantal berichten : 167 Registratiedatum : 11-01-11 Woonplaats : Kasterlee
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo aug 28, 2011 7:07 pm
Limitless: een van de betere films die ik dit jaar gezien heb 8/10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo aug 28, 2011 8:56 pm
Sucker punch : (stijn gaat niet akkoord zijn ) maar één van de betere manga,fantasy film die ik al gezien heb. Te belachelijk om geloofwaardig te zijn maar dat maakt hem juist goed. K'ga hem nog eens moeten bekijken want ben nog niet volledig mee met het verhaal. Enkel het geluid sloeg wat tegen...daar hadden ze veel meer mee kunnen doen.
Riding hood : Het verhaal van roodkapje verteld op een andere manier. Ook fantasy genre maar hij was verassend goed te noemen. Mij hebben ze in ieder geval op het verkeerde been gezet. beeld en geluid zijn prima in orde,verhaal lijn...tja lees het sprookje anders nog eens.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo aug 28, 2011 10:03 pm
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma aug 29, 2011 9:17 am
deze week gezien
-pirates 4 : ni slecht maar ook ni supergoed, eerste deel verveelde wat, tweede deel van de film was een stuk entertaininger -thor : gewoonweg super ;-) prachtige cgi etc chris hemsworth acteert super (voor ne dude die nog in home and away gespeeld heeft) hoop hem nog in andere films tegen te komen, zeker het einde nog zien want zit een verwijzing in naar the avengers -fast & furious 5 : een van de betere uit de reeks en ook zeker het einde bezien voor de verwijzing naar de zesde