Aantal berichten : 167 Registratiedatum : 11-01-11 Woonplaats : Kasterlee
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma feb 06, 2012 11:32 am
The art of flight: snowboard documentaire. Ik ben geen snowboard fan (die mannen liggen altijd in de weg op de skipiste ), maar dit is echt wel knap gefilmd 8/10 Close to the edge: motor documentaire over de TT op het eiland Man 8/10
Nielvm
Aantal berichten : 1074 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma feb 06, 2012 8:19 pm
Seeking justice
Goede actiethriller 8/10
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo feb 08, 2012 9:09 am
bwah cage
Aanrijding in moscou 5/10
daxie
Aantal berichten : 120 Registratiedatum : 05-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo feb 08, 2012 9:16 am
Stijn schreef:
Grapje toch?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo feb 08, 2012 9:18 am
daxie schreef:
Stijn schreef:
Grapje toch?
Nee, hoezo? Vriendin vond hem goed, ik vond hem niks speciaals...
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo feb 08, 2012 5:07 pm
V for Vendetta
7/10 Leuk filmpje, zelf vind ik het geen 8 waard
djaxx
Aantal berichten : 719 Registratiedatum : 04-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo feb 08, 2012 5:44 pm
Stijn schreef:
daxie schreef:
Stijn schreef:
Grapje toch?
Nee, hoezo? Vriendin vond hem goed, ik vond hem niks speciaals...
ik vond die in elk geval ook ni echt goed ofzo.
daxie
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do feb 09, 2012 6:44 am
ale jongens, grappig, geloofwaardig met een boodschap die er misschien ietwat te sterk opligt, maar toch.
daxie
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do feb 09, 2012 6:44 am
Stijn schreef:
V for Vendetta
7/10 Leuk filmpje, zelf vind ik het geen 8 waard
is een van mijn all time favorites
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do feb 09, 2012 7:11 am
Hij was zeker niet slecht, maar is geen die ik nog eens opnieuw zal willen zien...
Gisteren seizoen 1 terra nova afgezien
niet zo goed special effects ronduit belachelijk soms (ik denk maar aan het vissen) en bepaalde dingen zijn echt belachelijk geacteerd... (bv wanneer het hoofdpersonage face to face staat met een dino , hij wat dom doet, en deze dan gewoon gaat lopen, yeah right..)
kzal hem nog een 6.8 geven voor het idee erachter en de wereld enz...
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do feb 09, 2012 10:28 am
Trolljegeren 6.2/10
Tekort aan spanning en geloofwaardigheid.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do feb 09, 2012 3:15 pm
Machete Niet mijn ding, hoewel er beauties in meespelen 6/10
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? vr feb 10, 2012 7:47 am
A separation 6/10 Meelevend en mooie wendingen Echter te traag, ben in slaap gevallen het laatste half uur ofzo... 6/10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za feb 11, 2012 2:32 pm
Shark night : Wel 2D gekeken,in 3D met brilletje werd het beeld veel te flauw en waren de kleuren flets. Tja over de film zelf...Jaws in een nieuw kleedje,valt best nog mee maar is zeker geen blijvertje,haaien komen te ongeloofwaardig over,het plot is ver gezocht...enz...brainloos actiefilmke dus.
Nu in de speler : Aphrodite ( les folies live in London,Kylie Minough) :
Dacht dat als Madonna kopieert deze best wel intressant zou kunnen zijn,leuk is wel dat er een 3D versie bijzit en in 2 D ziet het er al goed uit.. Vree schone show...frisse toets dat water..'in plaats van rook en vuur en het werkt.
Another earth : nog eens zo een film die meer vragen oproept dan ze beantwoord...maar net als Melancholia zijn ze best wel boeiend,okay je moet er soms bij nadenken maar ze vervelen niet echt. Nog eens geen film voor iemand die veel actie en ontploffingen verwacht.
Next up the beaver....al bij al viel het nog mee alhoewel ze op een bepaald moment ietske te ver gaan...maar .
Nu ben ik echt toe aan iets luchtigers en daarom is the next one....planet terror op blu ray..( projector heeft vandaag zijn uurtjes weeral gedraait )
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo feb 19, 2012 11:38 am
Carriers : het zoveelste doemscenario van heel de ereld is besmet door een ongeneeselijke virus... Vond hem iets te langdradig en de dialogen waren nu ook niet van zulk niveau dat ze de film konden dragen.
Devil's playground : zombie filmke alla 28 days later.....eerder voor de liefhebbers dus. Was gene vette.
Postal : tja,was hetgeen ik er van verwachte,onodig bloot,satirische humor....dikke bulshit dus.
Jhonny English reborn: tja,voor fans mischien het van het maar vond hem eerder saai,traag op gang komend,flauwe grappen....saai plot,tja Britse humor....voor de liefhebbers dus.
Killers:vrij humoristisch...familiefilmpke om de avondveens mee te vullen.
djaxx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo feb 19, 2012 11:56 pm
Warrior
Vond hem heel goed!
Sphinkx
Aantal berichten : 1642 Registratiedatum : 03-11-10 Leeftijd : 45
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma feb 20, 2012 9:20 am
Zondag: Filmdag
A Very Harold and Kumar Christmas
Beetje laat om nu nog kerstfilm te bekijken maar kon het niet laten. Was eigenlijk nog een redelijke film en heb als ware enkele keren echt wel gelachen.
Puss in Boots
Verhaal is shrek achtig maar minder grappig als de eerste en 2de shrek. Niet slecht, maar ook niet super. Salma Hayek zie ik liever spelen in een echt filmrol ipv getekend... Toch niet hetzelfde imo
New Kids Turbo
Aangeraden door enkele kameraden van mij. Over the top en eigenlijk een belachelijke film. Totaal mijn ding niet. Sommige vinden dit marginaal gedoe heel grappig maar andere dan weer niet. Ik hoor bij die laatste groep vrees ik. Raar want een film zoals Flodder wat ook gelijkaardig is van genre kon mij toch wel een stuk meer bekoren.
djaxx
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma feb 20, 2012 9:36 am
Sphinkx schreef:
Zondag: Filmdag
A Very Harold and Kumar Christmas
Beetje laat om nu nog kerstfilm te bekijken maar kon het niet laten. Was eigenlijk nog een redelijke film en heb als ware enkele keren echt wel gelachen.
Heb hem laatst ook gezien,; sloeg mij erg tegen. Veruit de slechtste uit de reeks.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?