Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo aug 10, 2011 5:10 pm
Stijn schreef:
sam schreef:
Ook al heb ik in het verleden een fortuin uitgegeven aan de extended cuts op DVD (150€ voor de 3 films - telkens gekocht bij de release), ik denk er toch sterk over na om de Blu Ray variant aan te schaffen. De beeldkwaliteit van de DVD versie is bij momenten echt wel pover :s
Zonet gezien: Defiance 8/10
Altijd al een zwak gehad voor WOII films en een waargebeurd verhaal maakt het dan nog net iets mooier!
De lotr extended blurays zijn een must !!!!!
Zijn die dan zoveel betere kwa beeld en geluid dan de theatrical version ?
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo aug 10, 2011 5:11 pm
eyn093 schreef:
Stijn schreef:
sam schreef:
Ook al heb ik in het verleden een fortuin uitgegeven aan de extended cuts op DVD (150€ voor de 3 films - telkens gekocht bij de release), ik denk er toch sterk over na om de Blu Ray variant aan te schaffen. De beeldkwaliteit van de DVD versie is bij momenten echt wel pover :s
Zonet gezien: Defiance 8/10
Altijd al een zwak gehad voor WOII films en een waargebeurd verhaal maakt het dan nog net iets mooier!
De lotr extended blurays zijn een must !!!!!
Zijn die dan zoveel betere kwa beeld en geluid dan de theatrical version ?
jaaa, der zit een serieus verschil in tss beide qua beeld en geluid, beeld heb ik zelfs vergelijkingen gezien en het is echt een wereld van verschil
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo aug 10, 2011 5:18 pm
Pardon my french ,maar daar krijg ik nu echt het SCHIJT van !Ik heb de LOTR Blu ray box set gekocht bij release,we zijn nu pakweg een jaar verder en dan komen ze af met een 'betere' versie. Kunnen ze het nooit eens Goed doen bij de eerste keer....
PS ,niemand interesse in de LOTR blu Ray boxset theatrical edition.....
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do aug 11, 2011 6:08 am
eyn093 schreef:
Pardon my french ,maar daar krijg ik nu echt het SCHIJT van !Ik heb de LOTR Blu ray box set gekocht bij release,we zijn nu pakweg een jaar verder en dan komen ze af met een 'betere' versie. Kunnen ze het nooit eens Goed doen bij de eerste keer....
Meer detail en natuurlijkere kleuren zie veel shots hier
Aantal berichten : 1642 Registratiedatum : 03-11-10 Leeftijd : 45
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do aug 11, 2011 1:13 pm
eyn093 schreef:
Dat wist je toch? Zelfde verhaal bij de DVD's hoor. Heb de TE bewust niet gekocht omdat ik wist dat er een EE ging komen. Net zoals je weet dat de prijzen van de LOTR DVD's of BR's ook nogal kunnen zakken de loop der tijd. Bij een Star Wars is dit helaas minder het geval
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do aug 11, 2011 3:03 pm
Sphinkx schreef:
eyn093 schreef:
Dat wist je toch? Zelfde verhaal bij de DVD's hoor. Heb de TE bewust niet gekocht omdat ik wist dat er een EE ging komen. Net zoals je weet dat de prijzen van de LOTR DVD's of BR's ook nogal kunnen zakken de loop der tijd. Bij een Star Wars is dit helaas minder het geval
Dat er ooit een EE ging komen wist ik ook wel ,maar zo snel ? Eigenlijk intereseert de EE mij niet zoooooo ,maar wel het feit dat ze nu een versie uitbrengen met 'betere' klank en beeld.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do aug 11, 2011 3:16 pm
Ik vind die toegevoegde scènes toch een meerwaarde, vooral het gevecht met diene op zn draak, kan niet op de naam komen?
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di aug 16, 2011 10:14 am
Door problemen met mijn onderrug, was ik genoodzaakt om een week thuis te moeten blijven. Heb dus wel wat kunnen kijken hé, LOTR volledig, RIO, The Matrix volledig, BLITZ, Planet earth, Ocean's 11-12-13. Gisteren nog Ice Age 2 gezien.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di aug 16, 2011 1:46 pm
sweet
Ben zelf ook geopereerd aan mn onderrug i know the feeling
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di aug 16, 2011 1:48 pm
Net The two towers gezien: extended bluray
WAUW man !!!!
Wat een superieur beeld en geluid ! Osgiliath, Isengard ... stuk voor stuk plaatjes !!!!!!!!!!!! En Gollum... nog steeeds zo overtuigend/realistisch... Ik kan er niet genoeg van krijgen !! Muziek is ook nog altijd even pakkend !! een dikke 9.5/10
Laatst aangepast door Stijn op di aug 16, 2011 2:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt