Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo okt 09, 2011 11:29 am
Top gun: beetje melige film maar muziek die erin komt blijft wel top.
Priest : vond hem best wel goed. (Kga hem zels herbekijken een van de dagen.) http://www.imdb.com/find?s=all&q=priest
X-men first klass : film op zich is niet echt slecht te noemen valt heel goed mee maar verhaal rammelt wel hier en daar een beetje,(okay ze moesten aansluiten op de vorige films maar toch....)
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo okt 09, 2011 4:34 pm
watchmen, nog even laten bezinken, weet nog niet wat er over te denken
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo okt 09, 2011 4:45 pm
Moet ik die nu goed vinden of niet? zucht
Verhaal is soms moeilijk te volgen... soms van de hak op de tak... De keuze van muziek is goed maar soms ook enorm slecht (wtf 99 luftballons?) Qua visuals is hij verbluffend, ja het is ook v snyder..
uiteindelijk valt het wel samen, maar waar is de spanning? er gebeurt iets en niets...
misschien moet ik hem maar nog eens kijken, iemand hier al gezien? duurt wel lang (3u)
Chr1st0f
Aantal berichten : 167 Registratiedatum : 11-01-11 Woonplaats : Kasterlee
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo okt 09, 2011 7:56 pm
Transformers 3: 6/10 ik had er veel van verwacht, maar dat is dik tegengevallen.
Het is een beetje zoals het 2de deel, ze proberen het grappig te maken en ik vind dit totaal niet passen in zo'n film
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo okt 09, 2011 8:00 pm
Age of the dragons : gewoonweg teleurstellend........spijtig had er meer van verwacht.
djaxx
Aantal berichten : 719 Registratiedatum : 04-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo okt 09, 2011 9:17 pm
Mr. Popper's Penguins
Wat je kon verwachten van zo een film eh, zeer voorspelbaar maar best wel leuk en paar keer gelachen. Het is geen marteling om naar te kijken maar aanrader nu ook weer niet. Is goe vo tussendoor dus
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma okt 10, 2011 7:22 am
Chr1st0f schreef:
Transformers 3: 6/10 ik had er veel van verwacht, maar dat is dik tegengevallen.
Het is een beetje zoals het 2de deel, ze proberen het grappig te maken en ik vind dit totaal niet passen in zo'n film
vond hem de eerste keer ook tegenvallen, de tweede keer al minder
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma okt 10, 2011 11:40 am
Stijn schreef:
Verhaal is soms moeilijk te volgen... soms van de hak op de tak... De keuze van muziek is goed maar soms ook enorm slecht (wtf 99 luftballons?) Qua visuals is hij verbluffend, ja het is ook v snyder..
uiteindelijk valt het wel samen, maar waar is de spanning? er gebeurt iets en niets...
misschien moet ik hem maar nog eens kijken, iemand hier al gezien? duurt wel lang (3u)
Ik weet ook niet goed wat ik van die film moet denken. Ik denk dat het verhaal mij gewoon niet echt ligt, maar misschien moet ik hem gewoon nog eens een tweede kans geven.
Gisteren gezien: Knight & Day 5/10
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di okt 11, 2011 5:23 am
sam schreef:
Stijn schreef:
Ik weet ook niet goed wat ik van die film moet denken. Ik denk dat het verhaal mij gewoon niet echt ligt, maar misschien moet ik hem gewoon nog eens een tweede kans geven.
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di okt 11, 2011 8:38 pm
Yo,
Columbiana Latijnse versie van Salt! Goeie aktie!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za okt 15, 2011 7:15 am
4 afleveringen v dexter, ben verslaafd lol
djaxx
Aantal berichten : 719 Registratiedatum : 04-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? za okt 15, 2011 12:43 pm
Stijn schreef:
4 afleveringen v dexter, ben verslaafd lol
You aint see nothing yet
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo okt 19, 2011 5:13 am
Source code, beetje ontgoocheld in de film, ietwat voorspelbaar, en ik mis eigenlijk het gevoel meegesleept te worden... Verder vind ik dat de film wat spanning ontbreekt... 6.5/10 ofwel was ik te moet om te kijken
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo okt 23, 2011 5:39 pm
Hobo with a shotgun : was niet slecht op gebied van goorheid (had zelfs meer verwacht) maar de rest is gene vette.
The warriors way : tja,eigenaardig verhaal verloop.K'zal hem niet snappen zekers.
Paul: halfweg maar afgezet.kliches tot en met en niet echt grappig te noemen.
Nielvm
Aantal berichten : 1074 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma okt 24, 2011 4:27 am
Kung fu panda 2: 7/10 Rundskop: 5/10
daxie
Aantal berichten : 120 Registratiedatum : 05-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma okt 24, 2011 6:10 am
Buried: erg van genoten, verhaal met wat gaten in, maar wel sterk acteerwerk en schitterende sfeer. Transformers: Dark Side of the Moon: lekker popcorn, super beeld en geluid.
Chr1st0f
Aantal berichten : 167 Registratiedatum : 11-01-11 Woonplaats : Kasterlee
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma okt 24, 2011 10:21 am
Captain America: 8/10 Horrible Bosses: 7.5/10
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? di okt 25, 2011 6:04 am
Rundskop Ook een 5/10, erg langdradige film
Van waar komen die hoge scores toch..
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?