Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do mei 10, 2012 4:44 pm
Vandaag ook toegekomen de Sony hsdd demo disk.........getest op de pc werkt deze wel,direct in de UD8004 gestoken..........loading.............no disk (en zelfs nog sneller dan bij de Verbatim)......
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? vr mei 11, 2012 5:54 am
the grey 6/10
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? vr mei 11, 2012 9:51 am
Red tails bah 5/10
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo mei 13, 2012 8:24 am
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo mei 13, 2012 1:24 pm
Mi4 Ghost protocol : Vond hem niet echt vet...gaf mij heel den tijd het gevoel van been there seen that,niks verfrissend...de fut is eruit lijkt het wel.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma mei 14, 2012 5:42 am
The girl with the dragon tattoo 8/10
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma mei 14, 2012 9:04 am
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do mei 17, 2012 8:34 am
jvanhambelgium schreef:
skoebiedoe schreef:
De hsdd van het ht forum : heb hem 1 keer kunnen bekijken op de plasma na enige moeite maar toen ik dag daarna op de projector wou kijken was het gedaan met de pret. De ud8004 heeft moeite om de schijf te lezen en ik krijg steeds de melding no disk. Blijkbaar ben ik niet de enige maar hebben er meer (top end) spelers er last van.
Soit wat ik ervan heb kunnen zien en horen is dat de kwaliteit wel degelijk hoog ligt op zowel beeld als geluid ( ik had enkel last van een trillend beeld op de scene van Avatar op de plasma maar op de pc speelde de disk normaal.) Chapeau voor de makers. Ze zijn bezig met het probleem en komen hopelijk snel met een oplossing.
Ja,ik heb die demo gewoon gedownload ipv via schijfjes te werken.Beel en Geluid zijn goed...de Pulse demo haalt het onderste uit je sub...hier rammelt de deurkozijn en muur alsof er een kleine aardbeving is ... Overall zeker een leuke disc!
waar kunde em downen ??? grtz
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do mei 17, 2012 10:00 am
Powerray schreef:
jvanhambelgium schreef:
skoebiedoe schreef:
De hsdd van het ht forum : heb hem 1 keer kunnen bekijken op de plasma na enige moeite maar toen ik dag daarna op de projector wou kijken was het gedaan met de pret. De ud8004 heeft moeite om de schijf te lezen en ik krijg steeds de melding no disk. Blijkbaar ben ik niet de enige maar hebben er meer (top end) spelers er last van.
Soit wat ik ervan heb kunnen zien en horen is dat de kwaliteit wel degelijk hoog ligt op zowel beeld als geluid ( ik had enkel last van een trillend beeld op de scene van Avatar op de plasma maar op de pc speelde de disk normaal.) Chapeau voor de makers. Ze zijn bezig met het probleem en komen hopelijk snel met een oplossing.
Ja,ik heb die demo gewoon gedownload ipv via schijfjes te werken.Beel en Geluid zijn goed...de Pulse demo haalt het onderste uit je sub...hier rammelt de deurkozijn en muur alsof er een kleine aardbeving is ... Overall zeker een leuke disc!
waar kunde em downen ??? grtz
op htforum vragen , krijg je link en paswoord
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do mei 17, 2012 10:00 am
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do mei 17, 2012 10:56 am
The darkest hour : gene vette,niet echt saai maar het verhaal verloopt stroef,futloos en je hebt geen voeling met de personages waardoor je niet in de film getrokken wordt.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do mei 17, 2012 11:27 am
skoebiedoe schreef:
The darkest hour : gene vette,niet echt saai maar het verhaal verloopt stroef,futloos en je hebt geen voeling met de personages waardoor je niet in de film getrokken wordt.